Потребителите на Netflix са похабили много време в гледане на съдържание през 2017 г., въпреки че в последно време те гледат все по-малко.

В блог публикация за края на годината стрийминг услугата съобщи, че потребителите са гледали повече от 140 милиона часа съдържание на ден, или един милиард часа на седмица.

Към третото тримесечие на 2017 г. компанията има над 109 милиона абонати, малко под половината от които са в САЩ, съобщава TechCrunch.

Макар това да е несъмнено внушителен подвиг за стрийминг услугата, в сравнение с минали години, потребителите гледат по-малко часове съдържание на стрийминг услугата, в сравнение с миналите години.

Въпреки че няма сходни данни за 2016 г., в края на 2015 г. Netflix съобщи, че 74.7-те милиона потребители по онова време са гледали 42.5 милиарда часа съдържание същата година. Това означава 570 часа на година на акаунт през 2015 г.

Но със 109 милиона потребители, гледащи един милиард часа на седмица през 2017 г., средното количество изгледано съдържание се е повишило до около 480 часа на акаунт.

Конкуренцията на стрийминг пазара нарасна в последно време, тъй като Hulu, HBO Go и Prime видео услугата на Amazon инвестират повече в оригинално съдържание и създават библиотеки.

По-голямата част от растежа на абонати на Netflix е станала на международни пазари, след като в началото на 2016 г. компанията обяви, че се разширява в 130 нови страни.

Netflix споделя и някои странни навици за стриймване на потребителите си, включително на акаунт, който стриймвал „Карибски пирати: Проклятието на Черната перла“ всеки ден в продължение на 365 дни. Друг потребител изгледал всички епизоди от сериала „Безсрамници“ в Антарктида.

Платформата разполага и с много почитатели на киното – средният потребител на Netflix е изгледал 60 филма.

Цената на акциите на компанията е нараснала с около 50% на годишна основа.