Третият представител от серията Black Label на LG – моделът Secret – надмина по продажби и популярност предшествениците си LG Chocolate и LG Shine в първите дни от европейската си премиера.

Само за две седмици във Великобритания и още три европейски държави моделът реализира продажби от над 200.000 броя. За сравнение, за същия период след премиерата си на пазара LG Chocolate реализира 100.000 продадени броя, а LG Shine – 120.000.

Това е сериозен успех за новото предложение на LG, тъй като моделът е в по-висока ценова категория и успешните му продажби са знак за високата му конкурентоспособност и одобрение от страна потребителите.

LG Secret (KF750) е най-тънкият камерафон на пазара в момента с дебелина едва 11.9 мм и 5-мегапикселова камера. Телефонът е създаден, за да бъде изключително издържлив – с карбоново покритие и дисплей от закалено стъкло. Според пазарните проучвания на компанията LG именно това е причината за повишения потребителски интерес към телефона.
Моделът Secret на LG вече може да се намери и на българския пазар на приблизителна цена от 840 лв.