Преместването на офиса в облака е лесно и не изисква инвестиции

1276
Преместването на офиса в облака е лесно и не изисква инвестиции

Да можеш да работиш навсякъде, дори когато си в движение, беше немислимо до преди няколко години. Масовото навлизане на мобилния интернет и облачните технологии промениха това.

Сега все повече компании се стремят към продуктивност и ефективност, независимо дали служителите им са в офиса или работят от дома. Извънредното положение допълнително привлече вниманието на фирмите към дистанционната работа и все повече от тях обмислят преход към офис програми на абонаментен принцип.

Въпреки многото предимства да можеш да работиш навсякъде, преместването на офиса в „облака“ не винаги е лесно решение за мениджърите. Част от компаниите не разполагат с необходимите IT специалисти, които да осигурят безпроблемното преминаване от локални софтуерни лицензи към „облачни“.

Затова А1 предлага на бизнес клиентите т.нар. професионални услуги, включващи първоначалната настройка, миграцията на съдържанието на електронните пощи и папките с файлове, и последващата поддръжка на Microsoft 365. По този начин процесът на преминаване на работата на фирмите към облака става лесно и удобно за техните служители.

А1 е директен CSP (Cloud Solution Provider), оторизиран от Microsoft с ниво на компетенции Gold. Това е доказателство, че А1 разполага с необходимата експертиза и екипи от специалисти, така че да улесни клиентите в този преход. Те могат да заявят нужните им услуги Microsoft 365 и да ги управляват напълно автоматизирано през платформата за дигитални услуги на А1, а заплащането им е чрез фактурата за услуги от А1.

Телекомът предлага пълното портфолио от планове и лицензи на Microsoft, включващо и основните Business Basic, Apps for Business и Business Standard, като месечните такси за тях започват от 8,21 лева за един потребител.


Използването на софтуер на абонаментен принцип е разумно решение във времена, когато числеността на фирмите варира заради динамичната ситуация. Услугата е подходяща както за представители на малкия бизнес, така и за средни и големи компании, чиито служители често пътуват и работят дистанционно.

Така те биха могли да се възползват от пълните функционалности на софтуера, с който са свикнали, дори и да са в движение. Приложенията са на разположение по всяко време и на различни смарт устройства, и могат да се ползват директно в уеб браузър.

Освен достъп до инструменти като електронна поща, пространство за съхранение и споделяне на файлове, и до платформа за видео разговори и управление на екипи, с Microsoft 365 мениджърите могат да разчитат, че те и служителите им винаги разполагат с актуалната версия на Office приложенията. Всички по-нови версии и обновявания на ползвания софтуер се получават като част от избрания абонамент.

Ключово предимство на използването на Microsoft 365 пред други облачни платформи е това, че данните остават собственост на потребителите. В допълнение потребителят има възможност да ползва богат набор от услуги за допълнителна защита като Microsoft Data Loss Protection. Данните на клиентите се съхраняват във високотехнологични центрове за данни на Microsoft, сертифицирани по ISO 27001 - един от най-добрите критерии за сигурност в света.

Независимо от бързите технологични промени в света (или именно заради тях), продуктивността и ефективността на работата са от ключово значение за бизнесите от всички размери и сектори.

Възможността за работа в движение и от разстояние с лицензиран софтуер е един от факторите, които могат да допринесат за гъвкавостта и адаптивността на фирмите към променящите се условия на средата и да им дадат сериозно предимство пред конкуренцията.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg