По време на година, изпълнена с несигурност и чести промени, почти шест на всеки десет британци собственици на кучета (57%) заявяват, че единствената константа, която им помага да преминат през трудните времена, са техните космати приятели.

Това сочат изследвания на хотелския гигант Hilton. И в отговор веригата представя Bone Appétit - апетитно ново кучешко меню, съобщава Daily Mail.

Менюто по поръчка ще бъде достъпно за гостите и техните домашни любимци в 32 от хотелите на Hilton във Великобритания и Ирландия от 17 май.

Менютата са разработени с помощта на експерти по ветеринарно хранене и одобрени от DogFriendly - услуга, която предоставя на любителите на кучета информация за хотели и ресторанти, подходящи за посещение с домашните им любимци в цяла Великобритания.

Най-сбръчканият шар пей в света е любимец на интернет (снимки)Това пухкаво нещо, което виждате на снимките по-долу, не е одеяло

Предложението на Hilton е разработено в четири варианта:

  • Beef Doguignon - бавно приготвени телешки гърди, поднесени с картофено пюре, моркови, зелен фасул, сладка царевица, боб и сос без глутен;
  • Mutt Roast - доматена паста без глутен, покрита със зряло сирене чедър и печена във фурната;
  • Earl Greyhound - успокояваща смес от лавандула, розови листенца, лимонови цветя и оранжеви цветя - идеални за тревожните кучета, които се възстановяват от дълги пътувания с кола или се намират далеч от дома
  • Tailwagger Creek - безалкохолно вино, приготвено бъз, коприва, женшен, липов цвят и черен морков
  • Изследване, проведено от Hilton, разкрива, че по-голямата част от британците собственици на домашни любимци смятат, че пандемията би била много по-трудна за тях без техните кучета, които повишават настроението (86%) и им подаряват приятелство в трудните времена (86%).

    Осем от 10 (80%) заявяват, че пандемията би била много по-трудна за тях без кучетата им, а 82% дори твърдят, че кучето им е толкова ценно и подкрепящо, колкото семейството и близките им приятели, през последните 12 месеца.

    Не е изненадващо, посочват от Hilton, че една четвърт от собствениците на кучета превръщат в приоритет щастието на домашния им любимец, като 60 процента се опитват да се отплатят на кучетата за доблестните му усилия по време на ограниченията, като ги обсипват с лакомства.

    Връзката между домашен любимец и собственик е станала толкова силна по време на пандемията, че почти една пета (17 процента) биха дали приоритет на кучето пред приятелите си, докато всеки пети би стигнал дотам, че да се вижда само с приятели и семейство, които обичат кучета (22%).

    Що се отнася до планирането на почивка, една трета (27 процента) твърдят, че ще търсят специално хотели, подходящи за кучета, за да си гарантират, че домашният им любимец ще може да се присъедини към тях. Една четвърт (26 процента) пък посочват, че изобщо няма да пътуват без косматите си приятели.

    Докато менюто за рум сервиз Bone Appétit ще се предлага в 32 хотела от веригата, легла и купи за вода за кучета са на разположение на гостите на 74 хотели във Великобритания и Ирландия, включително Waldorf Astoria Hotels & Resorts, LXR Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, Curio Collection от Hilton и DoubleTree by Hilton.