Нидерландската туристическа асоциация покани 7 т.нар. инфлуенсъри в страната в опит да популяризира атракции на територията й, които са встрани от основните дестинации.

Заедно седемте блогъра имат 500 000 последователи в социалната мрежа.

От асоциацията се надяват, че когато те покажат цялата прелест на Нидерландия, ще оредее тълпата, която ежегодишно се насочва към Амстердам.

Организирана екскурзия отведе групата, основно състояща се от млади американки, до Наймеген, Арнем и Апелдорн. Това са все места, свързани с историята на Нидерландия. Например, разказват за освобождаването на страната от нацистите преди 75 години.

Ние сме насочили усилията си към качеството на туристите, казва Елсйе ван Вуурен от Нидерландската туристическа асоциация.

От там допълват, че от миналата пролет са спрени всякакви реклами, които популяризират Нидерландия като ваканционна дестинация, тъй като основните атракции – каналите, лалетата и вятърните мелници, са претъпкани с туристи.

Как Саудитска Арабия привлича туристи чрез блогъри Кралството прави опити да отвори вратите си за чужденците

Привличането на инфлуенсъри е част от стратегията за показването на другата страна на Нидерландия. По този начин ще се създадат нови работни места в провинциите.

Миналата година около 20 млн. туристи са посетили Нидерландия, като Амстердам е най-популярната дестинация.