Пътници се оплакаха от опашки и "пълен хаос" на лондонското летище Хийтроу, след като от летището помолиха авиокомпаниите да отменят 30 полета от днешното разписание.

Най-голямото британско летище помоли авиокомпаниите да отменят полетите, защото очаква повече пътници, отколкото може да обслужи в момента.

Някои пътници са разбрали, че полетът им е отменен, едва когато са пристигнали на летището.

От Хийтроу обяви, че отмяна на полети е била необходима заради безопасността на пасажерите.

Тази сутрин Анди Мосак, който пише за туристическата индустрия, написа в Twitter, че на летището има "пълен хаос" и "нулево обслужване на клиенти".

Рекорден трафик в небето над България след пандемиятаСамо вчера РВД е обслужило над 3000 полета

Друг пътник информира, че едва след като пристигнал на терминал 5, разбрал, че поетът му е отменен.

PA информира, че пасажер на име Андрю Дъглас прекарал четири часа в редене на опашки и разбрал по време на чекирането, че полетът му е отменен.

По-рано този месец около 5 000 души бяха засегнати от отменени полети на Хийтроу заради технически проблеми с багажа, припомня BBC.

Преди това десетки хиляди бяха засегнати от неразбории по летищата във Великобритания и отменени полети по време на седмицата на Платинения юбилей на кралица Елизабет Втора и училищните ваканции.

Причината за всичко това бяха няколко фактора, но заради недостига на персона авиационната индустрия изпитва затруднения с възобновяващото се търсене.