Какъв пътешественик си, всъщност?

PROMTUR Панама - маркетинговата организация, стояща зад представянето на страната като дестинация, ще ви помогне да разберете.

През февруари компанията стартира кампанията „Открий своята Панама“, целяща да помогне на пътниците да открият емблематичните преживявания, които централноамериканската нация може да предложи.

С кампанията стартира и викторина, която да помогне на участниците да разберат какъв вид пътувания обичат най-много.

На уебсайта на инициативата гостите са помолени да изберат петте си любими преживявания от списък, вариращ от изследване на водопадите в Националния парк Санта Фе до откриване на най-добрите гастрономически преживявания на Панама в Casco Antiguo.

Тайни места от цял святЗа всеки, който има приключенски дух...

След това уебсайтът генерира профил на пътешественик, който показва доколко може да ви харесат приключенски, креативни, релаксиращи, образователни или романтични варианти за пътуване.

След това сайтът събира предложените преживявания в три категории: Cultural Heritage, Green Heritage и Blue Heritage.

Първото празнува многостранната култура на Панама - от гастрономия до изкуство, история, местна култура и други, според организацията. Green Heritage популяризира уникалното биоразнообразие на Панама в националните паркове, защитени зони и частни резервати.

Blue Heritage подчертава чудесата на океана в Панама, морския живот и спиращите дъха плажове, разказва T+L.

Участниците могат да споделят резултатите от своя профил със своите последователи в социалните медии и да ги насърчат да открият и те своята Панама.

След като направят теста, участниците могат да превърнат тези мечтани маршрути в реалност, като спечелят седемдневно пътуване до Панама с придружител по техен избор.

Пътуването включва престой в хотел, двупосочни самолетни полети и екскурзии, чрез които да се насладите на всички опции, които сте избрали.