Разплащане чрез гласови команди планира Mastercard

1179
Разплащане чрез гласови команди планира Mastercard

© Pixabay

Mastercard планира интеграция на гласовите асистенти на Google и Amazon в платежната си система. Така потребителите ще могат да се разплащат чрез гласови команди, посочва един от директорите в компанията, цитиран от CNBC.  

Американският платежен гигант разполага с продукт на име Masterpass, който позволява на потребителите да ъплоудват данните от кредитната си карта, така че да плащат за стоки и услуги онлайн.

В последно време Mastercard пусна услуга, която дава възможност за разплащане с Masterpass чрез месинджъра на Facebook. По този начин потребителите могат да достигат до търговците чрез съобщение в платформата, след което лесно да платят отново по този канал.

Тази нова посока на развитие бива наричана от Mastercard  „търговия на разговорите”, като в близко бъдеще в нея ще бъде интегрирана и възможността за пазаруване чрез гласови команди.

Анн Каирнс, вицепрезидент на компанията, посочва, че купуването на стоки чрез гласови асистенти, като Alexa на Amazon и Google Assistant ,ще се превърне в нещо „много голямо” в бъдеще.

Запитана дали Mastercard планира да интегрира тези гласови асистенти в системата си Masterpass, Каирнс отговаря „Да, разбира се”.

“Виждаме всички тези технологии и мислим как могат да бъдат свързани с мрежата на Mastercard“, казва тя по време на финтех конференцията Money 20/20, която се провежда в Амстердам, Холандия. 

Masterpass също може да се използва за заплащане на приложения, изтеглени от Google Play магазина. Системата на Mastercard се използва от Amazon и Google също.

По думите на Каирнс, интеграцията на гласови асистенти ще бъде разширяване на взаимоотношенията между Mastercard и технологичните компании. 

Шпионираш ли ме? Ето какво отговарят Alexa, Siri и GoogleПроблемите около събирането на лични данни на гражданите не са от вчера

„Ние вече сме интегрирани в много продукти на Google и Amazon. Интересуваме се как ще се развива изкуственият интелект”, добавя тя.

Mastercard разглежда варианти как да адаптира системи, които да се нагодят към потребителското поведение по време на плащания.

В последно време множество технологични компании се насочиха към бизнеса с разплащане, което провокира играчи като Mastercard активно да търсят развитие с помощта на новите технологии.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Едно от най-добрите депозитни предложение за парите ви

Депозитът „Всичко е точно“ е специално за вас