3 от най-разпространените заблуди за контактните центрове

1088
3 от най-разпространените заблуди за контактните центрове

© CallPoint New Europe

Все по-често ще ни обслужват по имейл и чат в контакт центровете, твърди една от големите аутсорсинг компании в Източна Европа, CallPoint New Europe, в която работят 900 души в България и Румъния. Над 60% е делът на негласовите услуги в компанията и той непрекъснато нараства. Става дума за комуникация, която се извършва по имейл, чат, факс.

„Един от най-големите митове за аутсорсинг компаниите е, че се занимават с обслужване на клиенти единствено по телефона. А това далеч не е така. Компаниите развиват и негласовите услуги, подходящи за стандартизирани дейности като например резервацията на самолетни билети”, обясняват от CallPoint. „В тази връзка смятаме, че по-пълно на дейността на една аутсорсинг компания отговаря названието „клиентски център”, вместо „кол център”, допълват от там.

Друга погрешна представа за клиентските центрове е, че в тях работят само студенти. Истината е, че в тази сфера са заети хора с различна възраст, образование и националност. В CallPoint около 85% от служителите са със завършено висше образование, много от тях са следвали и работили в страни от Европейския съюз. Голяма част от служителите са хора над 35-40-годишна възраст, които търсят преквалификация. Чужденците в компанията пък са около 10%.

Още един мит за работата в аутсорсинг сферата е, че там няма възможност за кариерно развитие. Според статистиката на CallPoint един телеоператор получава общо по сто часа обучение на година, а 85% от служителите растат вътре в компанията. Много от хората, след като са работили една или две години по един проект, започват да заемат ръководни длъжности по него. Провеждат се 8 вида обучения, сред които такива за комуникационни и продажбени умения, езикови курсове, IT курсове, практики в чужбина и обмяна на опит, управленски и презентационни обучения.

Развитието на дигиталните технологии доведе до това, че все повече хора искат да общуват live, да имат достъп до организации и марки на мига. Контакт центровете позволяват тези връзки да се осъществявт по много нови и различни канали, заключават от CallPoint.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 719.670 0.00%
  • BGREIT 117.670 0.00%
  • BGTR30 564.120 0.00%
  • BGBX40 137.130 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1764 1.1765
  • GBP/USD 1.2825 1.2827
  • USD/JPY 109.6880 109.7000
  • USD/CHF 0.9681 0.9684
  • USD/CAD 1.2561 1.2564
  • AUD/USD 0.7912 0.7914
  • USD/BGN 1.6624 1.6627
Ask Bid
  • DOW JONES 21883.84 21887.84
  • S&P500 2452.02 2452.52
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5131.21 5133.21
  • DAX 12221.86 12223.86
  • FTSE 100 7377.45 7378.95
  • ПЕТРОЛ 48.64 48.69
  • ЗЛАТО 1284.53 1285.03
  • СРЕБРО 16.97 17.00

Видео