3 от най-разпространените заблуди за контактните центрове

1117
3 от най-разпространените заблуди за контактните центрове

© CallPoint New Europe

Все по-често ще ни обслужват по имейл и чат в контакт центровете, твърди една от големите аутсорсинг компании в Източна Европа, CallPoint New Europe, в която работят 900 души в България и Румъния. Над 60% е делът на негласовите услуги в компанията и той непрекъснато нараства. Става дума за комуникация, която се извършва по имейл, чат, факс.

„Един от най-големите митове за аутсорсинг компаниите е, че се занимават с обслужване на клиенти единствено по телефона. А това далеч не е така. Компаниите развиват и негласовите услуги, подходящи за стандартизирани дейности като например резервацията на самолетни билети”, обясняват от CallPoint. „В тази връзка смятаме, че по-пълно на дейността на една аутсорсинг компания отговаря названието „клиентски център”, вместо „кол център”, допълват от там.

Друга погрешна представа за клиентските центрове е, че в тях работят само студенти. Истината е, че в тази сфера са заети хора с различна възраст, образование и националност. В CallPoint около 85% от служителите са със завършено висше образование, много от тях са следвали и работили в страни от Европейския съюз. Голяма част от служителите са хора над 35-40-годишна възраст, които търсят преквалификация. Чужденците в компанията пък са около 10%.

Още един мит за работата в аутсорсинг сферата е, че там няма възможност за кариерно развитие. Според статистиката на CallPoint един телеоператор получава общо по сто часа обучение на година, а 85% от служителите растат вътре в компанията. Много от хората, след като са работили една или две години по един проект, започват да заемат ръководни длъжности по него. Провеждат се 8 вида обучения, сред които такива за комуникационни и продажбени умения, езикови курсове, IT курсове, практики в чужбина и обмяна на опит, управленски и презентационни обучения.

Развитието на дигиталните технологии доведе до това, че все повече хора искат да общуват live, да имат достъп до организации и марки на мига. Контакт центровете позволяват тези връзки да се осъществявт по много нови и различни канали, заключават от CallPoint.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 668.170 -0.35%
  • BGREIT 114.400 -0.32%
  • BGTR30 545.550 -0.26%
  • BGBX40 130.660 -0.24%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1828 1.1829
  • GBP/USD 1.3166 1.3167
  • USD/JPY 112.5240 112.5360
  • USD/CHF 0.9756 0.9758
  • USD/CAD 1.2482 1.2483
  • AUD/USD 0.7862 0.7863
  • USD/BGN 1.6534 1.6537
Ask Bid
  • DOW JONES 23086.72 23090.72
  • S&P500 2552.20 2552.70
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5349.77 5352.26
  • DAX 12946.61 12948.61
  • FTSE 100 7508.93 7510.43
  • ПЕТРОЛ 51.36 51.41
  • ЗЛАТО 1284.58 1285.08
  • СРЕБРО 16.96 16.99

Видео