През 2008 г. Байерсдорф постигна ръст в продажбите си в Централна и Източна Европа (ЦИЕ), съобщиха от компанията. Докато козметичният пазар в ЦИЕ расте с 6.4%, Байерсдорф отбелязва ръст от 9%. В България (включително Македония и Албания) продажбите се увеличават с над 20%, което представлява най-високият ръст, постигнат в някои от страните, част от холдинга ЦИЕ.

На козметичния пазар на Централна и Източна Европа (ЦИЕ) Байерсдорф увеличи пазарния си дял по данни на Nielsen от 12.7% през 2007 г. до 13.7% през 2008 г.

В България пазарният дял на NIVEA, най-голямата в света марка продукти за грижа за тялото и лицето, се увеличи от 11.4% през 2007 г. на 12.5% през 2008 г., което я прави лидер в категориите продукти за лице, дезодоранти, душ гелове и продукти за след бръснене. Медицинската марка козметика EUCERIN, която се продава екслузивно в аптеките, постигна ръст на продажбите в България от 23% през изминалата година.

Общият ръст за Байерсдорф Централна и Източна Европа (ЦИЕ) през 2008 г. е 9%, с което компанията повишава продажбите си от 311 млн. евро през 2007 г. до 339 млн. евро през изминалата година. 28% от тези продажби (равняващи се на 89 млн. евро) са реализирани от Австрия. Останалите 250 млн. евро са резултат от продажбите в останалите страни от холдинга, сред които с най-висок ръст са България (+20.3%), Румъния (19.9%) и Сърбия (16.8%).