Alibaba току-що счупи своя собствен рекорд за продажби в рамките на един ден. Китайският гигант в сферата на онлайн търговията отчете продажби за 30.8 млрд. долара по време на Деня на необвързаните.

Въпреки рекордните продажби, десетото издание на инициативата отчита ръст от 27% спрямо година по-рано спрямо 39% нарастване през 2017 г. и 32 на сто за година по-рано.

В рамките на 24 часа от платформите на Alibaba, включително Tmall, Taobao, AliExpress и Lazada, бяха поръчани 1 милиард продукта от 180 000 бранда, съобщиха оттам.

За сравнение, продажбите в САЩ за 2017 г. по време на Деня на благотворителността, Черния петък и Кибер понеделника са за 14.5 млрд. долара.

Очакванията на анализаторите са, че по време на 5-дневния период около Коледа в САЩ ще се продадат стоки онлайн за 23.4 мрлд. долара.

3-те въпроса, които Джак Ма си задава, за да не губи концентрaцияНезависимо дали става въпрос за млади или възрастни хора, те трябва да си задават тези три въпроса, според милиардера


Денят на необвързаните се оказа благоприятен и за втората по големина платформа в Китай – JD.com, продала стоки за 22.9 млрд. долара от 1 до 11 ноември.

Акциите на Alibaba се търгуваха за последно на 144.85 долара за брой, оценяващо компанията на 372 млрд. долара. Книжата на JD.com завършиха миналата седмица на 21.70 долара.