Независимата организация Fondation de France измисли необичаен инфлуенсър в социалните мрежи: не виртуален модел или дядо-хипстер в дрехите на внука му, а пчела.

Блогърът под псевдоним В. споделя с последователите си детайли от своя интересен живот: почивка на Лазурния бряг, работно време в уютен офис, вечерен сеанс във вана с пяна, йога на свеж въздух, сутрешен разкрасителен ритуал, седмица на модата, шумни вечерни купони.

Първата в света пчела-инфлуенсър има куп почитатели.

А зад „дейността“ й се крие голяма цел – да се призове обществото активно да защитава различните видове пчели.

През 2006 г. американските фермери започнаха да забелязват, че пчелите отлитат и не се връщат.

Последващи наблюдения установили, че популацията от насекоми намалява с 1/3 всяка година.

Как 84-годишен дядо се превърна в моден инфлуенсър в Instagram?Модните инфлуенсъри от Instagram вече са твърде предсказуеми: лъскави, загорели тела, атрибути на богатството, посещение на едни и същи екзотични места

Синдромът на разрушената пчелна колония развълнува целия цвят. Проблемът беше обсъдена в ООН и в Европарламента и придоби глобален характер, дори се отрази на поп културата.

В киноиндустрията темата се появи в сериала „Черното огледало“.