Вместо да използват камерата на смартфона си, за да си правят селфита в Snapchat, потребителите скоро ще могат да я използват, за да пазаруват. Или да правят и двете.

Snapchat обяви тази седмица, че си партнира с Amazon, за да предложи на потребителите нова опция за пазаруване, базирана на снимки. Компанията планираше да започне да тества функцията още вчера и постепенно ще я направи налична за всички потребители.

Тези, които вече разполагат с нея, могат просто да направят снимка на нещо, което искат да купят, като някакъв грим или чифт кецове, след което на заглавния екран на Snapchat ще се появят различни възможности за закупуване на продукта от онлайн магазина на Amazon.

Изглежда прекалено лесно, особено ако даните ви за разплащането и адреса за доставка вече фигурират в Amazon.

За това партньорство се заговори през юли, а то бе пуснато тази седмица на избрани потребители в САЩ, като първи опит за пазаруване вътре в приложението. Изглежда потребителите на Snapchat наистина обичат електронната търговия и импулсните покупки.

Фунцкията работи и ако насочите камерата на приложението към баркода, ако сте си избрали това, което вече искате.

Сега потребителите вече могат да позират пред камерата на Amazon Echo Look и функциите, свързани с добавената реалност в Snapchat ще им помогнат да похарчат всичките си спесявания. Камерата на Amazon Echo Look оценява облеклото на потребителите и прави модни предложения за пазаруване, въз основа на машинното обучение.

За Snap това означава много пазарски чанти, ако 70-те млн. потребители дневно на добавената реалност в приложението започнат да използват камерата си, за да търсят (и купуват) нови дрехи, козметика и артикули за домакинството през приложението.