До 2019 г. Ferrari планира да продава по 9000 луксозни автомобила годишно, обяви президентът на луксозната марка Серджио Маркионе.

За първите шест месеца на 2016 г. компанията е продала 4096 броя, като от тях 2214 коли през второто тримесечие, с което е отчетен ръст от 8%.

И докато продажбите през второто тримесечие в Китай са само 160 броя, отчетеният ръст е от 26%. Най-големите пазари за момента за компанията са Северна и Южна Америка с продадени 774 коли и Европа с общо 953 продажби.

Нетната печалба на Ferrari за тримесечието, приключващо в края на юни, възлиза на 97 млн. евро спрямо 76 млн. евро за преди година.

Приходите от продажби растат с 6%, до 811 млн. евро, като очакванията за цялата 2016 г. са те да достигнат 3 млрд. евро.

Вчера книжата на компанията завършиха борсовата сесия на цена от 46.57 долара за брой. Девет месеца след първичното си публично предлагане те се търгуват под цената си при листването от 52 долара на акция.