Коби Брайънт, който е известен със самоотвержеността си на баскетболното игрище, демонстрира подобно желание и когато става въпрос за Kobe Inc.

Звездата на Лос Анджелис Лейкърс споделя, че често се обажда без предварителна уговорка на бизнес лидери от най-различни индустрии, като Джони Айв от Apple Inc., за да търси съвети.

“Искам да науча повече за това как са изградили бизнеса си или как управляват компаниите си,” казва Брайънт в интервю за Bloomberg Television, в което промотира документален филм за себе си.

“Постоянно се обаждам без предупреждение на главния изпълнителен директор на Nike Inc. Марк Паркър, на Джони Айв, на Опра Уинфри, на Ариана Хъфингтън...Списъкът с имена продължава и продължава.”

Вижте още: Как живее най-високо платеният баскетболист в НБА?

Брайънт, който удължи с две години договора си с Лос Анджелис Лейкърс през ноември, планира живота си за периода, след като приключи с баскетбола. Тридесет и пет годишният баскетболист е наел вицепрезидента на Gatorade Co. Андреа Феърчайлд и инвестира в производителя на спортни напитки Body Armor, опитвайки се да превърне Kobe Inc. в лична марка.

Адресантите на неговите обаждания са отзивчиви. Брайънт твърди, че е посетил централата на Apple в Купертино, Калифорния, за да се срещне с главния дизайнер на компанията Джони Айв.

“Прекарах целия ден там, говорейки си с Джони и научавайки различни неща от него за продуктите,” казва Брайънт.

9to5Mac наскоро информира, че Apple си сътрудничи с професионални спортисти за тестовете на фитнес възможностите на iWatch, който предстои да бъде пуснат скоро.