Трудно е да се „промъкнеш“ в Олимпиадата и ТВ предаванията без да си официален спонсор, но много компании успяха.

Вижте компаниите, които спечелиха популярност по време на Олимпиадата:








Beats

Много плувци излизаха на басейна със слушалки на компанията, дори и на финала. Тази компания спечели най-добрата безплатна реклама.

Twitter

Това бяха първите летни игри, откакто социалните медии навлязоха напълно в нашия живот.

В Twitter спортистите изразяваха радостта си от медала, или разочарованието си. Хърделистката Лоло Джоунс, която остана без медал, плака пред феновете си в Twitter.

Сайтът бе свързан със скандал още преди да започнат игрите. Гръцката лекоатлетка Вула Папахристу бе извадена от националния отбор заради расистки шеги в профила й.

Puma

Puma направи голяма сделка с Юсейн Болт. Успехът му на игрите ще помогне на фирмата да изгради стабилно присъствие в САЩ.

Arena

Компанията влезе на пазара в САЩ преди по-малко от 2 години, но вече имат няколко елитни звезди, като Ребека Сони, която постави световен рекорд на 200 брус.

Nike

По време на цялата Олимпиада непрекъснато виждахме „запетайката“ на Nike. Фирмата е спонсор на два от най-успешните отбори – САЩ и Китай. Отличителният знак на Nike бе на видно място на анцузите, с които американският отбор излизаше на награждаване. Това означава, че Nike е била 104 пъти на подиума.

Kinetic

Цветните обезболяващи ленти на компанията често се забелязваха по телата на спортистите, най-вече в леката атлетика и плажния волейбол.

Gatorade

Техни лица са Хоуп Соло, Раян Лохте, Юсейн Болт.

Леброн Джеймс си носеше от напитката дори по време на прес конференции, въпреки че Powerade на спонсора Coca-Cola бе официалната напитка на игрите.