Предстоящият утре вечер боксов мач в полусредна категория между Флойд Мейуедър Младши и мексиканеца Саул “Канело” Алварез може да заплаши предишния рекорд по приходи от pay-per-view (плати, за да гледаш), поставен при победата на Мейуедър срещу Оскар де ла Оя през 2007 г.

Тогава 2.45 милиона души платиха, за да гледат мача по телевизията, а общите приходи бяха в размер на 137 млн. долара.

Вижте още: Как харчи парите си най-добре платеният спортист в света

Човекът, който помага за уреждането на мача между Мейуедър и Алварез, казва, че, “ако има мач, който ще счупи рекорда, то това е този мач.”

Президентът на Showtime Sports Стивън Еспиноза смята, че сблъсъкът на ринга между най-известния в момента боксьор и изгряваща звезда “има потенциала да се превърне в историческо събитие по отношение на pay-per-view гледанията".

“Никой не иска да изпусне мача, който Флойд ще изгуби, а това може да бъде този мач. Флойд ще се изправи срещу по-млад и по-силен опопнент, който е и с около 10 кг по-тежък от него.”

Мачът вече счупи рекорда в Невада по приходи от билети с продадени ценни хартийки за 19.9 млн. долара. Срещата ще се състои в MGM Grand.

Цената за HD излъчване pay-per-view нарасна до 75 долара, което означава, че настоящият рекорд от 137 млн. долара може да падне дори и при по-малък брой зрители, които са си платили, за да гледат мача.

“Рекордът е труден за чупене. Сумата е голяма, а зрителската аудитория е фрагментирана,” казва Еспиноза. “През 2007 г. нямаше ММА мачове на UFC всеки месец.”

Въпреки че мачът на Мейуедър през май срещу малко известния Робърт Гереро привлече по-малко от 1 милион зрители, за победата му през 2012 г. над Мигел Кото са си били платили 1.5 милиона зрители.

Вижте още: Ф. Мейуедър ще получи минимум 41 млн. долара за следващия си мач

Популярността на Алварез нараства, след като той успя да привлече 40 000 зрители на боксов мач в зала Аламодоум в Сан Антонио през април.

Според Еспиноза Алварез е “феномен,” чиято популярност наподобява тази на бившия мексикански бейзболист Фернандо Валенцуела в първата му година като играч на Лос Анджелис Доджърс.

Около “Канело” се шуми много, а популярността му се разпространява като горски пожар,” казва Еспиноза.