Манчестър Юнайтед подписа най-големият договор за реклама на екипите в историята на Висшата лига. Клубът се обвърза с 5-годишен контракт с германската софтуерна компания TeamViewer. Сделката, която влиза в сила от началото на сезон 2021/22, е на стойност 235 милиона паунда или около 47 милиона на сезон.

Немският технологичен гигант ще замени Chevrolet, с който "червените дяволи" работят от 2014 г.

Това е най-големият рекламен договор за спортен клуб от началото на пандемията и рекорд за рекламен договор за спонорство само на официалната фланелка. Допълнително предстои клубът да обяви договор и за спонсортство на тренировъчните екипи.

Управляващият директор на Юнайтед Ричард Арнолд обясни, че офертата на TeamViewer не е била най-високата, но са я избрали, защото компанията ще даде на „червените дяволи“ много повече от пари.

Най-скъпите спортни отбори в света през 2020 г.Общо 57 спортни отбора в света се оценяват на повече от 2 млрд. долара, става ясно от класация на сп. Forbes

Надеждите на ръководството на клуба е, че немската компания ще помогне с комуникацията и ангажираността с феновете, които в днешните пандемични времена не могат да присъстват на мачовете на Олд Трафорд.

След обявяването на сделката, акциите на TeamViewer отчетоха спад от 16%.

Сделката е подобна на тази на Барселона. „Каталунците“ подписаха договор с Rakuten за около 55 млн. евро на година, което прави 47 млн. паунда.