Най-скъпите спортни марки в света

16598
Най-скъпите спортни марки в света

Nike е най-скъпата спортна марка в света, според списание Forbes. Тя се оценява на 19 млрд. долара.

Най-скъпата марка като спортно събитие е американският Super Bowl, който изпреварва Олимпийските игри, а световното първенство по футбол е чак на четвърто място.

Вижте класацията:


1. Nike

Оценява се на: 19 млрд. долара

През 2013 г. се оценява на: 17.3 млрд. долара

Nike контролира 62% от пазара в САЩ. Марката Jordan е една от най-ценните в портфейла й.

2. ESPN

Оценява се на: 16.5 млрд. долара

През 2013 г. се оценява на: 15 млрд. долара

Тя е собственост на Walt Disney. За годината генерира оборот от 4.5 млрд. долара.

3. Adidas

Оценява се на: 5.8 млрд. долара

През 2013 г. се оценява на: 7.1 млрд. долара

През 2012 година Adidas подписа най-голямата сделка за спонсорство със спортист – Дерек Роус от NBA. Договорът е за 13 години и е на стойност 185 млн. долара.

За съжаление, той често е контузен тази година и не носи на марката славата, на която те се надяваха.

4. Sky Sports

Оценява се на: 4.5 млрд. долара

През 2013 г. се оценява на: 4.1 млрд. долара

Това е водещият спортен канал във Великобритания и Ирландия.

5. Under Armour

Оценява се на: 4.1 млрд. долара

През 2013 г. се оценява на: 3.7 млрд. долара

Тази година компанията изпревари Adidas и вече е на второ място в САЩ (след Nike). Държи 14% от пазара в Щатите, където има продажби за 1.2 млрд. долара на година.

6. Reebok

Оценява се на: 880 млн. долара

През 2013 г. се оценява на: 1.1 млрд. долара

За последните две години продажбите на марката са спаднали с 15% до 2.85 млрд. долара.

7. YES

Оценява се на: 680 млн. долара

През 2013 г. се оценява на: 625 млн. долара

През 2013 година компанията имаше най-големи приходи (540 млн. долара) от всички регионални спортни мрежи.

8. NESN

Оценява се на: 525 млн. долара

През 2013 г. се оценява на: 510 млн. долара

9. MLBAM

Оценява се на: 520 млн. долара

През 2013 г. се оценява на: 480 млн. долара

10. UFC

Оценява се на: 440 млн. долара

През 2013 г. се оценява на: няма данни

Кои са най-големите марки на спортни събития? Вижте на следващата страница:

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg