Бразилският нападател на Пари Сен Жермен Неймар подписа нова милионна сделка. Само преди дни футболистът прекрати договорните си отношения с Nike, за да се превърне в новото рекламно лице на Puma.

Неймар имаше договор с Nike до 2022 г., който бе на стойност 105 млн. долара (88 млн. евро). В американската компания за спортна екипировка той бе една от звездите, заедно с Леброн Джеймс, Рафаел Надал, Серена Уилямс, Кристиано Роналдо и Килиан Мбапе.

С привличането на Неймар, от Puma се надяват да възстановят продажбите си до предкризисните нива, тъй като в момента те отчитат спад от 16% спрямо година по-рано.

Неймар премина в Пари Сен Жермен след рекорден трансфер от Барселона на стойност 222 млн. евро.

Той има договор с тима до 2022 г., който ще му донесе 296 млн. евро под формата на заплати.

За последните 12 месеца Неймар е заработил 80 млн. евро (95 млн. долара), което го поставя на четвърто място сред най-добре печелещите спортисти в света.

Неймар разполага с 244 млн. последователи във всичките социални мрежи.