Стартира „Операция „Жълти стотинки“ 2019

2957
Стартира  „Операция „Жълти стотинки“ 2019

© Vivacom

До края на юни компании и търговски обекти от цялата страна могат да се присъединят към националната дарителска инициатива на VIVACOM „Операция „Жълти стотинки“ чрез email до kasichka@vivacom.bg.

В благотворителната кампания са поканени всички фирми, за които образованието на младите хора е ценност, а потенциалът им - безграничен.

100% от набраните средства тази година ще бъдат дарени на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки.

С тях младите олимпийски надежди от отборите по биология, математика, астрономия, информатика, лингвистика, физика, химия ще могат да се подготвят за участие в международни състезания.

Благодарение на „Операция „Жълти стотинки“ ще се организират обучения, лабораторни занимания, разработване на задачи – всичко, което е необходимо за подпомагане на доброто представяне на олимпийските надежди в природните науки през следващата година.

Усилията на преподавателите и състезателите носят значителни успехи за България – те са спечелили общо 893 медала - 167 златни, 308 сребърни, 418 бронзови.

Само през 2018 г. олимпийците са пропътували над 84 000 км по света, за да спечелят 72 медала и 8 почетни грамоти. 

600 000 лв. бяха събрани по време на осемте издания на Операция „Жълти стотинки“ от 2010 г. насам.

С тях бяха подкрепени 4 значими социални каузи: създаване на център за деца с дислексия и аутизъм, фондация „Надежда за малките“, Дом „Възможност“ на фондация „Социална промяна и включване“, фондация I can too в полза на „Център за Надежда“ за деца с множествени увреждания.

Средствата се набират в магазините на VIVACOM и търговските обекти на партньорите. Телекомът се ангажира да удвои сумите, събрани в своята мрежа, а всеки от партньорите ще допринесе  допълнително за популяризиране на каузата.

Тази година кампанията се организира в партньорство с Българския дарителски форум - мрежа на значима част от най-големите частни дарители в страната. 

Участието в най- голямата дарителска кампания на 2019 г. ще покаже, че бизнесът е отговорен и ангажиран с успеха на младите хора и ще даде още една възможност на децата в България да имат добър пример за упорита работа, постоянство и постигнати успехи, които са достойно оценени и уважавани от цялото общество.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg