Стартира „Операция „Жълти стотинки“ 2019

2855
Стартира  „Операция „Жълти стотинки“ 2019

© Vivacom

До края на юни компании и търговски обекти от цялата страна могат да се присъединят към националната дарителска инициатива на VIVACOM „Операция „Жълти стотинки“ чрез email до kasichka@vivacom.bg.

В благотворителната кампания са поканени всички фирми, за които образованието на младите хора е ценност, а потенциалът им - безграничен.

100% от набраните средства тази година ще бъдат дарени на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки.

С тях младите олимпийски надежди от отборите по биология, математика, астрономия, информатика, лингвистика, физика, химия ще могат да се подготвят за участие в международни състезания.

Благодарение на „Операция „Жълти стотинки“ ще се организират обучения, лабораторни занимания, разработване на задачи – всичко, което е необходимо за подпомагане на доброто представяне на олимпийските надежди в природните науки през следващата година.

Усилията на преподавателите и състезателите носят значителни успехи за България – те са спечелили общо 893 медала - 167 златни, 308 сребърни, 418 бронзови.

Само през 2018 г. олимпийците са пропътували над 84 000 км по света, за да спечелят 72 медала и 8 почетни грамоти. 

600 000 лв. бяха събрани по време на осемте издания на Операция „Жълти стотинки“ от 2010 г. насам.

С тях бяха подкрепени 4 значими социални каузи: създаване на център за деца с дислексия и аутизъм, фондация „Надежда за малките“, Дом „Възможност“ на фондация „Социална промяна и включване“, фондация I can too в полза на „Център за Надежда“ за деца с множествени увреждания.

Средствата се набират в магазините на VIVACOM и търговските обекти на партньорите. Телекомът се ангажира да удвои сумите, събрани в своята мрежа, а всеки от партньорите ще допринесе  допълнително за популяризиране на каузата.

Тази година кампанията се организира в партньорство с Българския дарителски форум - мрежа на значима част от най-големите частни дарители в страната. 

Участието в най- голямата дарителска кампания на 2019 г. ще покаже, че бизнесът е отговорен и ангажиран с успеха на младите хора и ще даде още една възможност на децата в България да имат добър пример за упорита работа, постоянство и постигнати успехи, които са достойно оценени и уважавани от цялото общество.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Създайте идеалния климат у дома

Каквато и да е температурата навън и каквито и да са вашите...