Ако посвещавате повече време на социалните мрежи, отколкото на кариерата си, и ако искате да видите света за по-дълго време от скромната си годишна отпуска, може би току-що открихте идеалната си работа, пише Daily Telegraph.

Творческа агенция, специализирана в социалните мрежи, търси да назначи фотограф, чиято основна задача ще бъде да обикаля земното кълбо. „Дали ще висите от хеликоптер, за да снимате Хонконг от птичи поглед, или ще плувате с акули, за да уловите красотата на Филипините, вие ще обикаляте света, за да вдъхвате живот на истории, предназначени за глобалните ни клиенти“, се казва в обявата за работа.

„Казано накратко, ще се радвате на красотата на света и ще разказвате историите на удивителни хора, места и преживявания“, допълват от агенцията. Вакантното място е обявено от Beautiful Destinations, която се определя като „творческата агенция зад най-голямата пътешественическа и лайфстайл общност в Instagram, Facebook и Snapchat”.

Според обявата тя работи с компании като Fairmont Hotels и The Luxury Collection и с над 12 милиона последователи в социалните мрежи от 180 страни.

Дотук добре, а какво е заплащането? „Нашите създатели на съдържание получават конкурентно възнаграждение и здравни осигуровки“, се казва в обявата, но без да се споменава конкретна цифра. „Заплатата е конкурентна и зависи от опита, но не мога да оповестя точна сума“, заяви Ник Скуиърс от пресслужбата на компанията.

Сайтът на Beautifutl Destinations не дава много информация за компанията. В тази малка секция се посочва внушителния брой последователи в социалните мрежи, но не се съдържат подробности за това как агенцията работи с тези престижни марки, няма разкази на клиенти, нито бизнес адрес.

Можете да откриете изобилие от прекрасни снимки на пътешествия и вдъхновяващи описания на „най-страхотната работа в света“, но подробностите за бизнеса са оскъдни.

„Нашите социални платформи вдъхновяват пътешествия и празнуват красотата на света, те не рекламират нашите творчески услуги и източника на приходите ни“, заяви Скуиърс. “Екипът на Beautiful Destinations създава първокласно съдържание за социалните мрежи за някои от най-добрите марки в света, правителства, неправителствени организации, помага им да генерират възвръщаемост от социалните мрежи чрез визуален анализ и разказване на истории“, допълва той.

За да кандидатствате за работата, трябва да последвате Beautiful Destinations в Instagram и YouTube и да тагнете @beautifuldestinations и #BDTeam в „нова оригинална снимка или видео“ в Instagram.

Скуиърс съобщи, че до момента 40 000 души са кандидатствали по обявата за работа, която остава отворена до 30 ноември. Дали това е най-добрата работа в света или е твърде хубаво, за да е вярно, решете вие.

Снимка: Pixabay.com