Френската група Accor днес съобщи, че планира да разшири мрежата си до 5000 хотела в целия свят до 2010 г. Настоящата мрежа от около 4000 хотела ще бъде реформирана чрез отделяния в самостоятелни компании, промяна на търговската марка и подновяване, обяви Accor.

"Планираме да увеличим пазарния си дял на европейския среден сегмент с помощта на наскоро пуснатата мрежа Adagio City Aparthotels", заяви пред журналисти главният изпълнителен директор на Accor Жил Пелисон, след като представи бизнес-плана на групата пред анализатори на двудневна среща в Роаси.

Друго ново начинание - нискотарифната хотелска верига All seasons ще помогне на компанията да "увеличи пазарния си дял на сегмента на евтините хотели в Европа", заяви Пелисон.

На пазара на луксозните хотели Accor планира да увеличи цените на стаите на хотелите си Sofitel и Pulman. Компанията очаква растеж на печалбата си преди облагане за годината с 28 процента във Франция, благодарение на намаляването на разходите и увеличаването на продажбите.