Вторият по-големия производител на спортни облекла и аксесоари в света Adidas изнесе данни за ръст в печалбата си с над 63% за четвъртото тримесечие на изминалата година, съобщава Bloomberg.

Като основна причина за това от управлението на германския производител, посочват големите намаления на стоки с марката организирани в края на 2007 г. В резултат на това от компанията са отчели увеличение в продажбите си с около 7.6% до 2.42 млрд.евро.

Реализираната нетната печалба за периода е нараснала до 21 млн.евро, или 11 цента на акция от 13 млн.евро и 7 цента отчетени за същия период година по-рано.

Все пак постигнатите резултати се оказаха по-ниски от прогнозите на анализаторите за печалба в размер на 28.3 млн.евро.

Марката Adidas е известна по-целия свят, като в родната Германия доставя екипите на националния отбор по футбол на от 5 десетилетия. Компанията успя да закупи също така и марката Reebok преди две години в сделка на 3.8 млрд.евро