Aegis Media става глобален медиен партньор на General Motors

1145
Aegis Media става глобален медиен партньор на General Motors

Aegis Media сключи договор с General Motors (GM), с който става глобален медиен партньор на най-големия автопроизводител по продажби в света в момента.

Договорът е най-големият, сключван някога от основен световен рекламодател с единична медийна агенция, като годишните медийни разходи на клиента ще бъдат 3 млрд. долара в световен мащаб. Това също така е и най-големият нов договор, сключван от групата.

Съгласно договора едно от подразделенията на Aegis, Carat, ще бъде глобален партньор на GM за четиригодишен период, след направен пълен и обстоен преглед на агенцията през четвъртото тримесечие на 2011.

Новият бизнес се основава на изключително успешните отношения на Aegis Media с GM, в ролята й на медиен партньор на компанията в Европа от 2007 г. насам.

Договорът включва медийно планиране и купуване, търсене, социални медии и мобилни комуникации и влиза в сила от април 2012 г.

Партньорството, което покрива и трите отчетни региона на Aegis - Европа Близкия Изток и Африка, Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, включващи общо 140 страни, ще бъде ръководено и координирано от глобалния екип на Carat в Ню Йорк.

Автор: Илия Атанасов

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Ba Na Hills - слънчевата земя на чудесата

Кацнал на висок хълм, който гарантира прекрасен природен пейзаж,...