Aegis Media сключи договор с General Motors (GM), с който става глобален медиен партньор на най-големия автопроизводител по продажби в света в момента.

Договорът е най-големият, сключван някога от основен световен рекламодател с единична медийна агенция, като годишните медийни разходи на клиента ще бъдат 3 млрд. долара в световен мащаб. Това също така е и най-големият нов договор, сключван от групата.

Съгласно договора едно от подразделенията на Aegis, Carat, ще бъде глобален партньор на GM за четиригодишен период, след направен пълен и обстоен преглед на агенцията през четвъртото тримесечие на 2011.

Новият бизнес се основава на изключително успешните отношения на Aegis Media с GM, в ролята й на медиен партньор на компанията в Европа от 2007 г. насам.

Договорът включва медийно планиране и купуване, търсене, социални медии и мобилни комуникации и влиза в сила от април 2012 г.

Партньорството, което покрива и трите отчетни региона на Aegis - Европа Близкия Изток и Африка, Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, включващи общо 140 страни, ще бъде ръководено и координирано от глобалния екип на Carat в Ню Йорк.