Американците ще похарчат над 3 млрд. долара в Черния петък

1973
Американците ще похарчат над 3 млрд. долара в Черния петък

Американците, които търсят изгодни сделки, започнаха да пръскат пари, след като някои магазини отвъд океана поставиха началото на Черния петък още в четвъртък следобед, пише Daily Mail.

Хората се наредиха отрано на опашки пред някои магазини Best Buy, включително един в Юта, където температурите паднаха под нулата. Други се тълпяха пред вратите на универсалния магазин J.C Penney. Той започна продажбите си още в 15 ч. в четвъртък - часове преди американците да се наредят около масата за вечерята в Деня на благодарността.

Много преди хората да прекрачат прага на магазините, повече от 1 млрд. долара вече бяха похарчени онлайн. Американците са пръснали 1.15 млрд. долара между полунощ и 17 ч. в четвъртък, сочат данни на Adobe Digital Insights.

Това е повишение с повече от 13 на сто спрямо същия период на миналата година. Adobe очаква общите разходи за Деня на благодарността да надхвърлят 2 млрд. долара в идните няколко часа. Очаква се близо 900 млн. долара от общата сума да дойдат от покупки, направени с мобилни устройства.

По данни на Националната фондация на магазините за продажби на дребно, онлайн разходите в трите дни на Черния петък ще достигнат 8.4 млрд. долара. Според фондацията 3.05 млрд. долара ще бъдат похарчени в Черния петък, а 3.36 млрд. долара – в Кибер понеделника, което ще го превърне в най-големия ден за пазаруване на всички времена.

Apple ще участва в Черния петък тази годинаОт компанията все още не са разкрили кои продукти ще бъдат включени в разпродажбата

 

Според други прогнози общите разходи по празниците ще се повишат с 3.6%, което ще бъде по-голям скок от средния в последните седем години. Ако разходите наистина се увеличат с прогнозираните цифри, това ще означава разкриване на 690 000 нови сезонни работни места.

Доверието на потребителите се повиши с 8.4 пункта от октомври до 85.2 през ноември - най-голямото месечно увеличение от декември 2011 г., сочат данни на Университета в Мичиган, който изследва настроенията на потребителите за ноември.

“Засилването на положителните очаквания за икономиката не е изненадващо предвид популистката политика на Тръмп и беше подкрепено от изненадващата му победа и от всеобщото отдъхване след края на изборите“, коментира Ричард Къртин от Университета в Мичиган пред Bloomberg.

На фона на нарасналото доверие в сигурността на работните места, повишаването на заплатите и растежа на пазарите, купувачите планират да харчат много по време на празниците. Очаква се продажбите да нараснат с 3.6% спрямо миналата година, което ще донесе 630.05 млрд. долара на икономиката.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Иновативни технологии за интелигентно почистване на подове у дома

Новата прахосмукачка-робот Roomba i7+ не само обича, но е и...