През 2009 г. Audi изпълни и преизпълни своята амбициозна прогноза и достигна 949 700 доставки в целия свят. С това марката отбеляза само 5.4% спад в продажбите спрямо рекордната 2008 г (1.003 млн. доставки).

Председателят на управителния съвет на компанията, Руперт Щадлер оценява резултата, като предимство: "Започваме 2010 с добър старт и искаме отново да преминем границата от 1 000 000 доставки на автомобили." През декември продажбите на марката възлизат на 79 300 автомобила - 4.2% по - малко от същия месец на миналата година.

През ноември 2009 Audi увеличи прогнозата си за годината от 900 000 на 925 000 доставени автомобила. Допълнителният успех се дължи предимно на доброто представяне на Китай.

През 2009 г. продажбите в Китай (включително Хонконг) възлизат на 158 941 автомобила от премиум сегмента (119 598 за 2008), което е с 32.9% повече от предходната година. През декември Audi отбеляза ръст на продажбите от 75.6% или 19 069 автомобила (10 861 автомобила за 2008 г.)

В САЩ Audi отбелязва спад на продажбите от 5.7% с 82 716 продадени автомобили, което подобрява пазарния дял на марката (2008: 87 760 автомобила), поради по-високия спад в общите продажби в страната. Доставките на Audi в САЩ през декември възлизат на 9 030 автомобила, което е увеличение от 17.1% в сравнение с декември 2008 г. (7 712 автомобила).

В Европа продажбите на марката отбелязват спад от 12.8%. Според ръководителя на отдел продажби за Европа- Петер Шварценбауер: " Това е много добър резултат в сравнение с конкуренцията. С 618 850 доставени автомобила Audi е на върха по доставки в премиум сегмента в Европа."

През декември доставките в региона са спаднали спрямо декември 2008 с 22.8% (44 100 автомобила срещу 57 156 автомобила през декември 2008).

На немския пазар продажбите на Audi възлизат на 228 844 автомобила (-11.3% срещу 258 111 автомобила през 2008 г.). Резултатите за декември са 17 565 автомобила, което е спад от 31.6% спрямо 25 667 автомобила през декември 2008 г.).

С резултатите от 2009 г., Audi за първи път е №1 по продажби в премиум сегмента в България с доставката на 577 автомобила. Това означава, че марката бележи спад от 34.3% спрямо 878 доставки през 2008 г., което е добър резултат на фона на общия спад на пазара и в частност премиум сегмента.

Най-успешният модел за България е Audi Q5 с предадени 125 автомобила на краен клиент.