Какво е по-добро от хубава чаша ободряващо кафе?

Ако питате Air New Zealand, отговорът е да изядете самата чаша, след като приключите с топлата напитка.

Националният превозвач на Нова Зеландия експериментира с нови чаши за кафе, които могат да се консумират от пътниците, вместо да биват изхвърляни, намалявайки размера на отпадъците, които се генерират на борда по време на полет.

Въпреки че авиокомпанията вече беше преминала към чаши, които се разграждат без вреда за околната среда, Air New Zealand иска да стане дори още по-зелена.

За целта компанията си партнира с новозеландска Twiice, която произвежда ядливи чаши, предава CNN.

Чашите, които вече се използват в полетите на Air New Zealand, са с аромат на ванилия и не се разпадат, ако в тях се сипе горещо кафе или чай.

Ники Чейв - мениджърът, отговорен за потребителското изживяване в авиокомпанията, посочва, че всяка година сервират 8 млн. чаши кафе на борда на самолетите.

Пътниците, които вече са пробвали новите чаши, засега оставят позитивна обратна връзка, добавя тя.

Това не е единственият зелен ход на авиокомпанията. През юли 2019 г. Air New Zealand обяви, че добавки, като дресинга за салати и соевия сос, ще се сервират в купички за многократна употреба, вместо в индивидуални пластмасови пакети.

Авиокомпания отваря ресторанти само за самолетна хранаНай-голямата нискотарифна авиокомпания в Азия вярва, че клиентите ѝ толкова харесват храната на борда, че биха яли същото и в ежедневието си

Въпреки че Twiice вече имат партньорство с авиокомпанията, в бъдеще могат да се очакват и нови форми на съвместна работа.

Джейми Кешмор, съосновател на Twiicе, казва, че компанията работи по нова линия ядливи чинии, които също могат да се появяват на борда на Air New Zealand някой ден.

Замърсяването с пласмаса е сериозен проблем не само за авиокомпаниите, но за туристическия бизнес като цяло.

Щатът Калифорния забрани използването на малките опаковки шампоан и други тоалетни принадлежности в хотелите, като някои конгломерати, като Hyatt и IHG (собственик на брандовете Holiday Inn и Hotel Indigo), планират да направят същото в техните хотели.