Coca-Cola съди конкурента си Pepsi заради извивките на новите му бутилки, съобщи германският в. "Ханделсблат".

Шишетата с "тънка талия" приличат на класическите бутилки на Coca-Cola, твърди производителят на безалкохолни напитки в исковата молба, подадена пред съда в Мелбърн, Австралия.

Именно бутилката на Coca Cola е една от първите регистрирани марки, които представляват формата на стоката.

Спорът може да има последици, които ще се усетят по целия свят. Вчера австралийският в. "Сънди телеграф" съобщи за правния спор.

Първото изслушване по делото е било на 15 септември в Мелбърн, но и двете компании са запазили мълчание.

Все още не се знае защо Coca-Cola е завела делото в Австралия, а не в САЩ, допълва "Ханделсблат".

За специалистите по маркетинг формата на бутилките на Coca-Cola е идеален пример, показващ колко е важен външният вид на очевидно банален предмет за успеха на марката, коментира изданието.

Източник: БТА