Deutsche Telekom AG призна за загуба на данни на 17 млн. свои клиенти

319
Deutsche Telekom AG  призна за загуба на  данни на 17 млн. свои клиенти

Германски оператор, свързан с Deutsche Telekom AG , поднесе извиненията си към 17 млн. клиенти, след като базата с данни, съдържаща имената, адресите, телефоните им и електронните им пощи е станала достъпна в Интернет, съобщава РБК. Макар че случаят е още от 2006 г., Deutsche Telekom AG признава официално за него чак сега, след публикация на Der Spiegel .

Скандалът е най-големият в Германия досега.

Изчезването на поверителната информация е станало чрез подразделението T-Mobile, като в записите се съдържат данните на политици, бизнесмени и известни личности. Въпреки това от Deutsche Telekom AG успокояват, че едва ли ще се стигне до злонамерено използване на данните, като се оправдаха с "редовността", с която подобни загуби се случват във Великобритания.

Въпреки огромното количество пострадали, експертите не очакват, че събитието ще се отрази на финансовите резултати на германския телекомуникационен оператор.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg