Поредна звезда от развлекателния бизнес се впуска в този с марихуана.

Този път това е популярният рапър Дрейк, който се присъединява към други знаменитости, вложили средства в тази нова индустрия, като Снуп Дог, Сет Роугън, Марта Стюарт и др.

Дрейк ще си партнира с канадската компания за канабис Canopy Growth за пускането на нова линия продукти на име More Life Growth Company.

Линията More Life ще бъде базирана в Торонта - родния град на рапъра, като ще представи уелнес продукти на база марихуана.

"Възможността да си партнирам с компания от световна класа, като Canopy Growth, в глобален мащаб е действително вълнуваща“, казва Дрейк в изявление, цитирано от Forbes.

„Идеята да мога да изградя нещо специално в индустрия, която расте, е вдъхновяваща“, добавя той.

От своя страна, изпълнителният директор на Canopy Growth Марк Зекулин приветства звездното партньорство.

Когато започнахме да разговаряме с Дрейк за първи път, бяхме изключително вдъхновени, като неговата визия за доставянето на най-добрите продукти от канабис в света съвпада с нашата, става ясно от думите на Зекулин.

„Перспективата на Дрейк, като културен лидер и предприемач, комбинирана с познанията върху канабиса на Canopy Growth, ще позволи на нашата нова компания да достави канабис изживяване без аналог на глобалните пазари“, казва той.

Според условията на споразумението Дрейк държи 60% от новия бранд More Life, като останалите 40% са собственост на Canopy Growth.

More Life има лиценз в Канада да отглежда, обработва и продава канабис чрез мощността си в град Скарборо, Онтарио.

В съобщението до медиите е посочено, че Canopy Growth запазва всички права за дистрибуция на продуктите от линията More Life.

Новината идва на фона на разочароващото представяне на акциите на компаниите за марихуана, като носи надежди, че този сектор ще успее да оправдае очакванията на инвеститорите.

Защо легализацията на марихуаната може да се окаже провал?Когато беше предложена за първи път, концепцията за легализация на марихуаната в САЩ изглеждаше достатъчно солидна

Канадската правна компания Cassels, която представлява Canopy Growth по сделката, коментира, че партньорството е иновативно, когато говорим за съвместни проекти между компании за канабис и знаменитости.

Това е така, защото Дрейк притежава мажоритарния дял от новата компания, а не самия прозиводител, който остава миноритарен акционер.

Canopy Growth оперира бизнес на дребно в Канада под своя бранд Tweed и Tokyo Smoke. Компанията е листната както на борсата в Торонто, така и на тази в Ню Йорк.