След кавга между две от най-големите интернет компании, сайта за аукциони eBay възстанови рекламирането си при Google в петък.

Напоследък EBay беше преустановил рекламата в най-популярната търсачка, като според компания това се прави с цел експеримент за откриване на най-ефектиния начин за привличане на клиенти на сайта.

През миналата седмица eBay, един от най-колемите купувачи на AdWords маркетинга в Google, увеличи рекламата си при конкуренцията – Yahoo!, Ask.com и MSN.com.

Според говорителя на eBay, експеримента е доказал че компанията не е нужно да харчи толкова пари при резултатите при търсене в Google.

Той добавя, че трафикът до сайте е бил дори по-висок през 10-те дни на експеримента, спрямо година по-рано. От Google обаче обявиха, че eBay са се върнали при AdWords в петък следобед.

Зад историята стои факта, че eBay – притежаващ системата за разплащане PayPal - не позволява на сайта им да се използва тази на конкурента - Google Checkout.