ЕК провежда кампания за по-добра осведоменост за ЕС

423
ЕК провежда кампания за по-добра осведоменост за ЕС

Ежегодната кампания на "Пролет в Европа" се организира от Европейската комисия в сътрудничество с другите европейски институции. Тя цели да насърчи училищата да отделят време за организация на дебати по въпроси от европейско измерение. Тазгодишното й издание се провежда от 25 март до 30 юни.

Кампанията на "Пролет в Европа" бе лансирана за първи път през 2002 година. Тя е отворена за всички училища в Европа, а и в целия свят. Стремежът на организаторите е да бъде постигната по-добра осведоменост за Европейския съюз и за начина на функциониране на неговите институции.

Европейският парламент се представлява от заместник-председателите Alejo Vidal-Quadras и Mechtild Rothe и от председателя на Комисията по култура и образование Katerina Batzeli. Тяхната цел е да насърчат европейските депутати да участват в дейностите на кампанията. Информационните офиси на Парламента в страните-членки ще играят важна роля, най-вече около датата 9 май, когато отбелязваме Деня на Европа.

"Европейската интеграция се нуждае от символи и референции. Празнуването на Пролет в Европа е важно събитие за всички млади хора в Европа", подчертава г-н Vidal-Quadras и уточнява, че Европейският съюз символизира хармонизация на различни езици, истории и традиции под знака на "универсални ценности като свободата, мира, демокрацията и човешките права".

През тази година Пролет в Европа се присъединява към инициативата на Европейската година на междукултурния диалог.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg