Facebook пуска собствена услуга за групово пазаруване

1768
Facebook пуска собствена услуга за групово пазаруване

Днес Facebook пуска собствена програма за групово пазаруване в пет града в САЩ след успеха на Groupon и други сайтове, които предлагат на потребителите големи отстъпки, информира AP.

Позволявайки на малки компании да използват масовостта на интернет, докато в същото време помагат на потребителите да получат страхотни цени, тези сайтове за групово пазаруване са едни от най-бързо разрастващите се в света.

Сега Facebook иска да се включи в този пазар. Компанията се надява да използва съществуващите си мрежи от приятели и роднини, когато започне да предлага оферти на потребителите в Сан Диего, Сан Франциско, Атланта, Далас и Остин, Тексас.

Много от сайтовете за групово пазаруване имат социален елемент. Например, ако човек намери трима приятели, които да си купят ваучър от LivingSocial, неговият е безплатен. Офертите на Groupon са валидни, само ако определен брой хора ги приемат.

Сделките обаче се разпространяват по имейл и социалният ефект е вторичен. От Facebook се надяват да променят това.

Програмата на Facebook започва от днес в петте тестови пазара, в които абонатите на социалната мрежа ще получат офертите за деня веднага след като влязат в мрежата.

За началото на кампанията от Facebook работят с 11 компании, които вече предоставят сделки на други сайтове на групово пазаруване.

Това не е първият случай, в който социална мрежа навлиза на този пазар. Микроблогът Twitter пусна собствена програма наречена Earlybird Offers през миналата година, но тя беше спряна само след два месеца. През ноември Facebook пусна продукт наречен Check-in Deals, който позволяваше на потребителите да отбелязват чрез мобилните си телефони, когато посещават определен магазин или ресторант и да получават отстъпка за това.

Офертите на Facebook ще бъдат валидни от ден до седмица. От социалната мрежа не разкриват каква е тяхната комисионна.

Очаква се Facebook да може да предлага сделки с отстъпки на голям брой клиенти. Groupon има 70 милиона членове, а LivingSocial разполага с 28 милиона, докато Facebook има 500 млн. потребители по цял свят.

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 666.740 0.00%
  • BGREIT 114.650 0.00%
  • BGTR30 549.460 0.00%
  • BGBX40 130.460 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1827 1.1827
  • GBP/USD 1.3431 1.3432
  • USD/JPY 114.1100 114.1220
  • USD/CHF 0.9849 0.9850
  • USD/CAD 1.2817 1.2819
  • AUD/USD 0.7663 0.7665
  • USD/BGN 1.6536 1.6539
Ask Bid
  • DOW JONES 24601.97 24605.97
  • S&P500 2663.86 2664.36
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5398.32 5400.32
  • DAX 13129.91 13131.91
  • FTSE 100 7501.22 7502.72
  • ПЕТРОЛ 56.63 56.68
  • ЗЛАТО 1257.82 1258.32
  • СРЕБРО 16.08 16.12

Видео