Ford и Renault са водили предварителни разговори за продажбата на шведския филиал на американската компания Volvo, но контактите са били прекратени заради несъгласие за цена. В последствие двете страни отново са започнали разговори, е съобщил за Reurters източник, пожелал анонимност.

Освен с френския автомобилен конструктор, Ford води преговори и с третата по големина китайска автомобилостроителна компанията Dongfeng Motor.

Говорител на Ford отрече информацията, заявявайки намерението на компанията да продължи да развива марката. Тя обаче, подобно на General Motors и Chrysler, страда както от свиването на автомобилния пазар, така и от недоволството на клиентите от последните модели.

Нейните загуби за 2006 и 2007 г. се оценяват на 15 млрд долара, а през 2008 г. резултатите се очертават дори като по-лоши.Fоrd вече продаде марките Aston Martin, Jaguar и Land Rover, а Volvo, купена през 1999 г., е загубила 151 млн. долара за първото тримесечие.