За ползите от 3D принтирането в производството се говори доста в последно време, но засега няма твърде много примери за успешна практика.

Гигантът в производството на самобръсначки за мъже Gillette иска да промени това.

За целта компанията влезе в партньорство със стартъпа Formlabs, което ще роди услуга, имаща потенциал в близко бъдеще да се превърне в тенденция на този нишов пазар.

Благодарение на партньорството, Gillette ще предлага изработването по поръчка на уникални самобръсначки, които ще бъдат произвеждани чрез технологията за 3D принтиране, предава TechCrunch.

Нововъведението едва ли ще бъде революция на пазара, тъй като и други компании предлагат подобни опции за продукти, като обувки, чанти и прочее.

Тук обаче става дума за продукт, който всички мъже използват почти всеки ден, което предполага добро възприемане на идеята, че „тази самобръсначка е създадена точно за моето лице”.

Засега програмата на Gillette за 3D принтирани самобръсначи по поръчка е в пилотен стадий, предлагайки лимитирани опции на потребителите.

GM залага на 3D принтери в производствотоПрез миналата година GM обяви амбициозен план, според който ще добави 20 нови превозни средства, разчитащи на електричество до 2023 г.


Цените започват от 19 долара и стигат до 45 долара, в зависимост от какви материали искате да е изработена самобръсначката.

Потребителите могат да поръчват уникалните продукти онлайн, където сами да изградят дигитално своята версия на самобръсначка.

Така проектите ще бъдат принтирани на машини на Formlabs в централата на Gillette в Бостън.