Избраха победителите в сферата на пъблик рилейшънс за наградите Golden World Awards

563
Избраха победителите в сферата на пъблик рилейшънс за наградите Golden World Awards

Международната асоциация по PR (IPRA) избра победителите за престижните награди Golden World Awards 2008 година, които се връчват за отличие и професионализъм в сферата на връзките с обществеността. Отличените кампании обхващат диапазона от въвеждане на нов телевизионен канал до глобална кампания за борба със световния глад.

Журито на IPRA избра победители от 28 категории със 117 финалисти и общо 404 участници от 52 държави.

“Престижът от получаването на награда от категорията на Golden World Awards е ясно демонстриран от огромното количество участници тази година. Показателен е фактът, че тази година участват страни, в които пъблик рилейшънс е все още сравнително нова професия. Присъстваха силни участници от Бразилия, Унгария, Турция и Полша”, констатира Майкъл Риджистър, председател на журито.

Официалната церемония по връчване на престижните награди Golden World Awards (GWA) ще се състои на 10 юни (вторник) в Лондон, на специална гала вечеря.

Отличени са:

Weber Shandwick (Унгария) - Победител в категория – “Кризисен Мениджмънт”, за антикризисна кампания с цел предпазване репутацията на клиента, SaGa Foods, след избухването на птичия грип в Бърнард Матюс, Обединеното Кралство. Унгария е считана за източник на избухването на епидемията и Уебър Шандуик успешно демонстрира, че SaGa Foods не са замесени. (Победител в категория – Кризисен Мениджмънт).

Racepoint Group (САЩ) – Победител в категорията “Кампания на неправителствена организация и кандидат за награда от ООН” - номинирани за програмата за подпомагане на глобалното образование чрез снабдяване на всяко дете по света с лаптоп, с цел еднакъв достъп до добро образование за всички. Многолика кампания довела до доставка на 100 000 лаптопа за деца от най-бедните държави по света.

TRACCS (Обединени Арабски Емирства) - Победител в категория “Пъблик рилейшънс в Туризма”, за кампания с цел привличане на повече посетители на Летния Фестивал в Дубай. За целта на кампанията са използвани внимателно проведени проучвания, много добър подбор на нови целеви групи, както и генериране на иновативни начини за привличане на милиони посетители на фестивала.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg