JetBlue предложи обезщетение и безплатни билети на пътниците си след масови закъснения

366
JetBlue предложи обезщетение и безплатни билети на пътниците си след масови закъснения

Най-големият нискобюджетен щатски авиопревозвач - JetBlue Airways Corp. се извини на своите клиенти и им предложи пълно обезщетение и безплатни пътувания, след като поради лошото време десетки самолети не успяха да излетят от летището в Ню Йорк - John F. Kennedy в продължение на часове вчера.
Над 250 от планираните 505 полета на компанията от международното летище в Ню Йорк не успяха да излетят по график, като са накарали пътниците да чакат с часове на летището.

В същото време лошото време и запълнените със самолети терминали не са позволили на други самолети на компанията да кацнат, се сочи още в публикувана в щатските медии информация.

Действието на компанията за компенсиране на пътниците идва след стотици оплаквания от клиенти на компанията по повод на нерегламентираните закъснения и лошото им обслужване.

Те включват пълно възстановяване на разходите на пътниците на самолетната компания, чиито полети са закъснели с повече от 3 часа от планираното им време за излитане, или приземяване, както и безплатни самолетни билети.

Компанията е най-големият авиопревозвач, опериращ на международното летище в Ню Йорк, като осъществява над една четвърт от общия трафик на пътници.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg