Доминацията на шампиона на NBA Голдън Стейт Уориърс се оказва истински проблем за eBay.

eBay притежава платформата за продажба на билети StubHub, която изпитва сериозни затруднения в последно време, като това се потвърждава от спад в печалбата на компанията за второто тримесеиче на тази година.

Причина за това е слабата продажба на билети за спортни събития и концерти, посочва изпълнителният директор Девин Уениг, предава CNN.

По думите му положението не е розово, когато става дума за спорт в САЩ.

Много от мачовете в бейзболното първенство на САЩ се играха под проливни дъждове, което доведе до „исторически лош старт”, според Уениг.

Очакванията за високи приходи от продажба на билети за финалите на NBA и тези за Купа Стенли в NHL се оказаха несъстоятелни.

Голдън Стейт Уориърс победиха Кливлънд Кавалиърс чисто в 4 мача, докато Вашингтон Кардиналс имаха нужда от едва 5 мача за да грабнат титлата в NHL. Финалният плейоф в NBA и NHL може да продължи най-много до 7 мача – нещо, което очевидно не се случи тази година.

Така платформата StubHub изпусна възможността да продава билети за още три допълнителни двубоя в NBA и два в NHL.

“Просто твърде много неща се случиха по неподходящ начин”, казва Уениг.

Световното първенство по футбол в Русия няма никакво отношение към печалбата на StubHub за тримесечието, добавя шефът на платформата.

Освен всичко друго, и търсенето на билети за концерти и театър също е по-слабо от очакваното, добавя той.

Спортистът, който оказва влияние върху местната икономикаТимът ще оцелее. Единствено спортните фенове няма да са доволни

Акциите на eBay поевтиняха с близо 10% по време на търговията в четвъртък. Проблемите на StubHub са само част от лошите новини.

Продажбите на eBay не срещнаха предварителните прогнози, което принуди компанията да намали очакванията си за тази година.

eBay изпитва и затруднения да се конкурира с Amazon в битката за доминант в онлайн продажбите.

По данни на eMarketer eBay има едва 6.6% дял от онлайн продажбите в САЩ през тази година.

Това се явява достатъчно компанията да се нареди на второ място след Amazon, с тази разлика че, фирмата на Джеф Безос има пазарен дял от цели 49.1%.