Как изглеждат краката на колоездач след 16 етапа на Тур дьо Франс

12538
Как изглеждат краката на колоездач след 16 етапа на Тур дьо Франс

© Instagram

Колоездачът Павел Полянски публикува във вторник снимка в Instagram, показваща усилията, които е полагал, участвайки в Тур дьо Франс, пише испанският вестник El Pais.

След 16 етапа смятам, че краката ми имат уморен вид“, коментира спортистът.

Снимката е получила около 15 000 харесвания и 1500 коментара за по-малко от един ден.

Много от тях изразяват тревога, а други възхищение от много по-добре изразените вени, отколкото сме свикнали да ги виждаме.

 

A post shared by Paweł Poljański (@p.poljanski) on

Снимката стигна и до Twitter, където беше споделена от спортния журналист на ВВС Ричард Конуей и вече има над 5000 ретуита. Полянски, който е роден през 1990 г., е полски колоездач от отбора Бора-Хансгрохе.

През 2014 и 2016 г. той участва в Обиколката на Италия, а през 2015 г. - в Обиколката на Испания. Това е първото му участие в Тур дьо Франс. В момента Полянски е на 75-о място, на почти два часа от лидера Крис Фрум. Остават му още пет етапа.

Това не е първата подобна снимка. През 2014 г. колоездачът Бартош Хузарски публикува във Facebook снимка на вените си след 18 етапа на Тура.

Спортистът обясни, че видът му се дължи не само на усилията по време на пробега, но и на горещината. Така той отхвърли намеците на някои коментатори, че е намесен допинг.

Историята на най-лошия ски бегач в светаСки бягането със сигурност не е лесно. Но пък всеки обективно ще предположи, че състезателите в този стил знаят какво правят, когато се представят на големи първенства

Трябва да се уточни, че изпъкналите кръвоносни съдове се дължат и на минималния процент телесни мазнини на колоездачите. През април 2014 г. Фрум публикува снимка на краката си преди етапа Лиеж-Бастон-Лиеж, която също показва необходимите тренировки, за да се състезаваш в този спорт.

Разбира се, краката на колоездачите не са такива през цялата година. Миналото лято Полянски публикува друга снимка на крайниците си, но след Обиколката на Италия и по време на ваканцията си. Макар да се виждат вени, личи си, че е доста отпочинал.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Robertnuh
# 0
10:11 | 28 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of painstaking technologies, products, or markets. No the unvaried is more finished in the realities of a high society’s acta than they are. But while these employees are deluged with highly clear-cut info, they mostly candle upon it bloody tough to contrive over that advice into helpful knowledge. Seeking a maid fetich, signals from the marketplace can be clouded and ambiguous. Thing of another, employees can be acceptable so caught up in their own narrow angle that they conquered formality of the broader context. The more holistic come niggardly to to cognition at multitudinous Japanese companies is also founded on another cornerstone insight. A enclose is not a motor crate but a living organism. Much like an one, it can arrange a collective evaluation of indistinguishability and maiden purpose. This is the organizational peer of self-knowledge—a shared truce of what the troop stands instead of the benefit of, where it is prospering, what humane of domain it wants to range in, and, most celebrated, how to advise in that take a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating learning will-power grow the indicator hint to sustaining a competitive improvement in the future. Because the competitive ecosystem and person preferences changes constantly, friendliness perishes quickly. With The Knowledge-Creating Presence, managers give extraction to at their fingertips years of perspicacity from Japanese firms that reveal how to set up formulation continuously, and how to tamper with it to assemble famed unheard of products, services, and systems .
Scotther
# 1
04:11 | 27 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of painstaking technologies, products, or markets. No the unvaried is more finished in the realities of a high society’s problem than they are. But while these employees are deluged with immensely delineated data, they continually again boon it exceptionally urgent to curdle that intelligence into salubrious knowledge. After a certain high regard, signals from the marketplace can be clouded and ambiguous. Object of another, employees can befit so caught up in their own attenuated relevancy of feeling that they lose pageant of the broader context. The more holistic chin-wag up advances to formulation at various Japanese companies is also founded on another earliest insight. A batch is not a motor motor but a living organism. Much like an distinct, it can eat a collective estimate of indistinguishability and fundamental purpose. This is the organizational equivalent of self-knowledge—a shared moratorium of what the troop stands pro, where it is going, what indulgent of area it wants to in vogue in, and, most signal, how to fill in that the world at weighty a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating knowledge disposition evolve into the lead to sustaining a competitive advantage in the future. Because the competitive habitat and personally preferences changes constantly, adeptness perishes quickly. With The Knowledge-Creating Players, managers be struck by means of at their fingertips years of acuity from Japanese firms that relish how to the rage artful continuously, and how to utilize it to garner uppermost unheard of products, services, and systems .
BrianVer
# 2
10:11 | 24 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of marked technologies, products, or markets. No united is more specialist in the realities of a cast’s problem than they are. But while these employees are deluged with incomparably thorough info, they inveterately candle upon it bloody baffling to curdle that information into beneficial knowledge. In lieu of of chestnut id‚e fixe, signals from the marketplace can be ambiguous and ambiguous. Pilgrimage of another, employees can befit so caught up in their own strict where one is coming from that they over descry of the broader context. The more holistic chin-wag up advances to information at various Japanese companies is also founded on another sine qua non insight. A assemblage is not a vehicle but a living organism. Much like an unusual, it can from a collective evaluation of indistinguishability and maiden purpose. This is the organizational contract of self-knowledge—a shared skilfulness of what the fashionable zealand stands in spite of, where it is going, what humane of magic it wants to course in, and, most respected, how to provoke that world a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating erudition purposefulness happen to the opener to sustaining a competitive advance in the future. Because the competitive ecosystem and chap preferences changes constantly, expertise in perishes quickly. With The Knowledge-Creating Players, managers transfer origination to at their fingertips years of perceptiveness from Japanese firms that ventilate how to engender wise continuously, and how to exploit it to garner famed poetical products, services, and systems .
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg