Как разопаковането на вещи на новодомци се превръща в бизнес?

4064
Как разопаковането на вещи на новодомци се превръща в бизнес?

Всичко започнало на парти по повод нанасянето им в ново жилище. Лорън и Джон-Морган Буш се нанесли наскоро в Ню Йорк и поканили няколко приятели, когато ги връхлетяло вдъхновението.

“Всичките ни приятели постоянно коментираха, че сме подредили всичко много бързо след като сме се пренесли. И аз казах на шега, че ще създадем бизнес, при който ще ходим по домовете, ще разопаковаме багажа веднага след нанасянето и ще подреждаме мебелите стилно, но никой не се засмя“, разказва Лорън пред CNBC.

Точно тогава двойката осъзнала, че може би е открила пазарна ниша. Лорън и Джон-Морган, и двамата на 30 години, измислили име и създали сайт на новата си компания: Unpackd. Новата компания, която е на близо два месеца, цели да помага на клиентите да се настанят в стаята или дома си възможно най-ефективно, но също и да създадат пространство, което изразява конкретния им стил.

„Вещите на хората разказват история. И е наистина интересно, защото когато виждаш вещите им, започваш да прозираш какъв е характерът на човека и мисля, че сме много добри в прочитането на тези скрити послания“, казва Джон-Морган.

Услугите на Unpackd варират от 200 долара за единична стая до 1000 долара за цяла къща. Предварително определената ценова структура била много важна за Лорън и Джон-Морган, защото те искали да направят услугите си достъпни за широк кръг клиенти.

“Това не е само лукс, това са услуги за всички и те са важни“, казва Лорън. Макар че Unpackd все още е нова компания, хората започват да я забелязват. Лорън и Джон-Морган вече са работили с двама клиенти, а трети чака на опашка. Освен това агенции за недвижими имоти в Ню Йорк като Douglas Elliman, Compass и Bohemia Realty се свързали с двойката и поискали да споделят промоционални материали на Unpackd с потенциални купувачи и наематели.

Луксозните общежития на Ню ЙоркТук все повече работещи възрастни на по над 30 г. споделят апартаменти като студенти

„Хората постоянно се свързват с нас и отправят запитвания, така че наистина сме много развълнувани докъде можем да стигнем“, казва Лорън. Освен това двойката получила редица CV-та на хора, които искат да се присъединят към екипа на Unpackd.

Засега обаче Лорън, която работи като главен оперативен директор в политическа организация, и Джон-Морган, който е преподавател в университета в Масачузетс, все още не са напуснали работата си. Макар че нямат официални планове да разширят бизнеса си, Лорън казва, че много биха искали да го направят.

„Обаждат ни се хора и ни питат дали следващата ни спирка ще е Вашингтон или Сан Франциско. Много бихме искали това да се случи“, разказва Лорън. Съветът на двойката към младите предприемачи е да преследват смело целите си.

„Сега живеем в глобална икономика, в която можем да създаваме сайтове сами, можем да публикуваме рекламни съобщения във Facebook и други социални мрежи, можем да се свързваме с приятелите си и да изграждаме общност. Така че ако имате добра идея, няма по-добър момент от сега да я осъществите“, казва Джон-Морган.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg