Как разопаковането на вещи на новодомци се превръща в бизнес?

4263
Как разопаковането на вещи на новодомци се превръща в бизнес?

Всичко започнало на парти по повод нанасянето им в ново жилище. Лорън и Джон-Морган Буш се нанесли наскоро в Ню Йорк и поканили няколко приятели, когато ги връхлетяло вдъхновението.

“Всичките ни приятели постоянно коментираха, че сме подредили всичко много бързо след като сме се пренесли. И аз казах на шега, че ще създадем бизнес, при който ще ходим по домовете, ще разопаковаме багажа веднага след нанасянето и ще подреждаме мебелите стилно, но никой не се засмя“, разказва Лорън пред CNBC.

Точно тогава двойката осъзнала, че може би е открила пазарна ниша. Лорън и Джон-Морган, и двамата на 30 години, измислили име и създали сайт на новата си компания: Unpackd. Новата компания, която е на близо два месеца, цели да помага на клиентите да се настанят в стаята или дома си възможно най-ефективно, но също и да създадат пространство, което изразява конкретния им стил.

„Вещите на хората разказват история. И е наистина интересно, защото когато виждаш вещите им, започваш да прозираш какъв е характерът на човека и мисля, че сме много добри в прочитането на тези скрити послания“, казва Джон-Морган.

Услугите на Unpackd варират от 200 долара за единична стая до 1000 долара за цяла къща. Предварително определената ценова структура била много важна за Лорън и Джон-Морган, защото те искали да направят услугите си достъпни за широк кръг клиенти.

“Това не е само лукс, това са услуги за всички и те са важни“, казва Лорън. Макар че Unpackd все още е нова компания, хората започват да я забелязват. Лорън и Джон-Морган вече са работили с двама клиенти, а трети чака на опашка. Освен това агенции за недвижими имоти в Ню Йорк като Douglas Elliman, Compass и Bohemia Realty се свързали с двойката и поискали да споделят промоционални материали на Unpackd с потенциални купувачи и наематели.

Луксозните общежития на Ню ЙоркТук все повече работещи възрастни на по над 30 г. споделят апартаменти като студенти

„Хората постоянно се свързват с нас и отправят запитвания, така че наистина сме много развълнувани докъде можем да стигнем“, казва Лорън. Освен това двойката получила редица CV-та на хора, които искат да се присъединят към екипа на Unpackd.

Засега обаче Лорън, която работи като главен оперативен директор в политическа организация, и Джон-Морган, който е преподавател в университета в Масачузетс, все още не са напуснали работата си. Макар че нямат официални планове да разширят бизнеса си, Лорън казва, че много биха искали да го направят.

„Обаждат ни се хора и ни питат дали следващата ни спирка ще е Вашингтон или Сан Франциско. Много бихме искали това да се случи“, разказва Лорън. Съветът на двойката към младите предприемачи е да преследват смело целите си.

„Сега живеем в глобална икономика, в която можем да създаваме сайтове сами, можем да публикуваме рекламни съобщения във Facebook и други социални мрежи, можем да се свързваме с приятелите си и да изграждаме общност. Така че ако имате добра идея, няма по-добър момент от сега да я осъществите“, казва Джон-Морган.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Иновативни технологии за интелигентно почистване на подове у дома

Новата прахосмукачка-робот Roomba i7+ не само обича, но е и...