Какво се случи с играчката тамагочи?

4621
Какво се случи с играчката тамагочи?

© Bandai

Малката електронна играчка на име тамагочи (tamagotchi) бе на върха на славата си през деветдесетте години на миналия век.

От тогава технологиите се развиха драстично, което накара тамагочитата да изглеждат „умни” колкото калкулатор към днешна дата. Това обяснява и изчезването на малките дигитални домашни любимци от масовия пазар.

Ситуацията обаче е на път да се промени.

Компанията Bandai America обяви, че тамагочи се завръща в САЩ, точно 20 години след като се появи на пазара през 1997 година, предава CNN.

Концепцията на новата версия на тамагочи ще разчита на добре познатия модел. Децата (или възрастните – защо не) отново ще могат да отглеждат свой дигитален домашен любимец, преминавайки през различните стадии на неговото израстване.

Умалената версия на класическо тамагочи е налична за предварителни поръчки, докато през ноември ще се появи и масово по магазините при цена от 14.99 долара за брой.

Инициативата на Bandai не е нещо ново. По-рано през тази година компанията пусна лимитирана серия тамагочита специално за японския пазар.

Новото тамагочи, което ще се появи след месец, ще бъде налично в 6 различни модела, което означава 6 различни вида дигитални домашни любимци. Дизайнът на устройството е копие на класическата форма от 1997 година.

Тамагочи беше голям хит в края на миналия и началото на новия век. Компанията посочва, че е продала по света цели 82 млн. броя от своя продукт.

30 млн. долара набра стартъп за технологични конструктори за децаМного родители предпочитат да похарчат високи суми за играчки разполагащи с технологични компоненти

Настоящата година не е първата, в която Bandai решава да се възползват от спомените за популярната играчка.

През 2014 година компанията пусна модела Tamagochi Friends, който предоставя възможността на потребителите да отгледат дигитално бебе вместо домашен любимец. През следващата година компанията пусна и тамагочи приложение за Apple Watch.

Действията на Bandai са в тон с последните тенденции на пазара на електроника.

Носталгията се явява мощен фактор за реализирането на нови приходи от стари идеи. Наскоро Nintendo пуснаха по тази линия конзола, която има идентичен външен вид с класическата конзола на компанията, само че в по-малък корпус.

Ходът се оказа успешен, а конзолата NES Classic Edition се разпродаде като топъл хляб през миналата година.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg