Кайли Дженър дължи благодарност на няколко други млади милиардери

737
Кайли Дженър дължи благодарност на няколко други млади милиардери

© Instagram

Подобно на много дами на нейната възраст, Кайли Дженър е активна в социалните мрежи. Но тя може да се похвали с нещо, с което другите не могат – натрупването на богатство за над 1 млрд. долара на крехката възраст от 21 години.

Дженър е най-младият милиардер със собствена компания - Kylie Cosmetics, като навярно трябва да благодари на няколко други млади милиардери, чиито инициативи са в основата на нейния бизнес модел. 

"Бизнесът не би съществувал в настоящия си размер без социалните мрежи“, казва Конър Бигли, съосновател на маркетинговата компания Tribe Dynamics, цитиран от Bloomberg.

Съоснователят на Instagram Кевин Систрьом, съоснователят на Snapchat Евън Шпийгел, съоснователят на Facebook Марк Закърбъг и съоснователят на Twitter Джак Дорси също са милиардери под 45-годишна възраст.

По данни на Hopper HQ, всяка публикация на Дженър в Instagram струва около 1 млн. долара. Публикациите й включват семейни снимки, селфита, промоции на нови продукти и обявления.

Дженър има колосалните 128 млн. последователи в Instagram, както и завидно количество фенове в Twitter, Facebook и Snapchat.

"Тя е уникален случай, имайки огромна, огромна аудитория“, казва Бигли, добавяйки, че този успех със сигурност може да се повтори и от други бизнеси.

Това е най-младият милиардер, натрупал парите си самДженър, която е едва на 21-годишна възраст, притежава 1.02 млрд. долара, по данни на Bloomberg Billionaires Index

Вземете Риана (68.3 млн. последователи в Instagram), чиято Fenty Beauty си партнира с компанията за луксозни стоки LVMH, както и Худа Катан (33.6 млн. последователи), която напусна работата си в света на финансите, за да се отдаде на гримовете.

Тя основава Huda Beauty със сестра си през 2013 г., след като нейният блог за гримове става популярен. Компанията може да се похвали с приходи в размер на 200 млн. долара годишно, посочва Бигли.

По думите на експерта, това, което обединява брандовете на знаменитостите, е автентичността и желанието за участие в създаването на продуктите. 

„Кайли е много активна в разработката на нейните продукти и може да показва на феновете този процес на дневна база чрез Instagram. Това ниво на видимост и отдаденост прави доста по-вероятно феновете да я подкрепят“, казва Бигли.


Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Иновативни технологии за интелигентно почистване на подове у дома

Новата прахосмукачка-робот Roomba i7+ не само обича, но е и...