Светът щеше да е безкрайно по-скучно място, ако не можехме да усещаме миризми. В крайна сметка 90% от вкуса ни идва от способността да подушваме аромати.

Някои хора харесват миризмата на петрол, а други я ненавиждат. Прясно окосената трева, лакът за нокти и френското сирене също предизвикват смесени чувства. Но ето че се появи нов аромат, който вероятно ще раздели мненията на потребителите – слънцезащитен крем на KFC с мирис на хрупкаво пиле, пише сайтът E Online.

Това със сигурност не е очевидният избор на защита от слънцето, но както отбелязва веригата за бързо хранене „единствената кожа, която трябва да бъде изключително хрупкава това лято, е на вашето пържено пиле“.

Но ако новината е привлякла интереса ви, без да ви е накарала да се почувствате гладни, има някои лоши новини. Кремът се предлага в изключително ограничени количества, като днес KFC ще пусне в продажба само 3000 бройки.

„Щеше ми се да можех да кажа, че клиентите ни са искали този продукт, но не са. Впрочем, сигурен съм, че никой никога не е искал такова нещо. Това е просто една наша луда идея“, каза главният маркетингов директор на KFC в САЩ Кевин Хочман, цитиран в комюнике.

И така, никой не го е искал, но някъде там има едни 3000 души, които миришат на препечено пиле.