Най-големият производител на козметични продукти в Южна Корея ще търси нови пазари в Азия, като изготви продуктова линия, предназначена за мюсюлмани.

Пътническите продажби на производителя Amorepacific Group падат с 40% на тримесечна база към края на полугодието на тази година, след като китайските туристи започнаха да отбягват Южна Корея.

Причина за това е неофициална забрана от страна на китайското правителство по повод информацията, че Южна Корея ще гради отбранителна ракетна система в партньорство със САЩ, пише CNN.

Спадът в продажбите демонстрира доколко е зависима Amorepacific Group от Китай, който оформя 90% от приходите от чужбина на компанията за миналата година.

Компанията, която притежава топ брандове, като Laneige, Sulwhasoo и Innisfree, планира да преодолее този проблем, като се насочи към пазарите на Югоизточна Азия.

Amorepacific Group си поставя за цел да постигне троен ръст на продажбите си в този регион до 2020 г. Това означава, че компанията трябва да вземе предвид културните и етнически разлики в региона, включително как да достигне до жените, изповядващи ислям в страни, като Индонезия, Малайзия и Тайланд,

„Добавяме доста по-голямо разнообразие”, казва Дженифър Ро, старши вицепрезидент, отговорен за стратегията на компанията. Това включва най-различни нови продукти, като грим, предназначен за по-тъмна кожа и съобразен с културните нюанси на исляма.

Така например, поради факта, че много мюсюлманки мият лицата си преди молитва по 5 пъти на ден, компанията ще предложи лек грим, който е по-лесен за сваляне, обяснява Ро.

Пазарни проучвания сочат, че жените, изповядващи ислям, които носят хиджаб, предпочитат тъмни червила и зелени сенки за очи, за да акцентират на „тези зони, които могат да бъдат показвани”, става ясно от думите на Ро.

За сравнение, в Южна Корея дамите предпочитат масово розовия цвят за своя грим.

Компанията взема предвид и климатичните особености на различните региони. Така например, там, където климатът е тропически, жените носят матов грим, за да прикрият потенето.

До 2020 г. Amorepacific Group планира да отвори завод в Малайзия и нови 150 магазина в региона, където вече има около 250 търговски обекта.

Корейският производител ще кандидатства и за халал сертификат, който удостоверява, че съставките, използвани в производството на продукта, не съдържат забранени от исляма субстанции, като свински продукти или алкохол.

Освен това, компанията наема най-различни лидери на обществено мнение, като лайфстайл блогърът Ниса Кай от Малайзия, за да наложи присъствието си на този пазар.

Увеличаване на продажбите в Югоизточна Азия може и да не е толкова лесна задача. Едва 3% от общите приходи на компанията за миналата година идват от този регион.