Благодарение на стабилните операции на всички бизнес дивизии, продажбите на LG Electronics достигат най-високото си ниво до момента – с повишение от 12 процента, до 11.85 милиарда долара. Нетната печалба е 674 милиона долара. Оперативната печалба на компанията възлиза на 414 милиона долара – 1.9% по-висока спрямо миналата година.

Годишните продажби за 2007 г. са се покачили с 11.2%, до 43.97 милиарда долара, а оперативната и нетната печалба са съответно 1.32 милиарда долара и 1.315 милиарда долара.

Консолидираните продажби са се покачили с 15.2% спрямо предишната отчетна година и достигат 57.46 милиарда долара. Оперативната печалба достига 3.04 милиарда долара.

Дивизията на LG, произвеждаща мобилни технологии - Mobile Communication Company - достигна рекордни нива на продажби - 3.312 милиарда долара, което е увеличение с 10.3% спрямо последното тримесечие на 2006 г.

Само продажбите на телефони с марката LG достигат 3.167 милиарда долара - 12.2% увеличение спрямо предишната година. Продадени са 23.7 милиона телефона. Този успех се дължи в голяма степен на силните модели, които компанията представи на пазара в края на 2007 г. - “Voyager” и “Venus” на американския пазар и “Viewty” на европейския пазар.

Повишават се продажбите и в дивизията за електродомакинска техника Digital Appliance Company – те достигат 2.685 милиарда долара (повишение от 5.1%) за годината. Успехът се дължи на доброто пазарно представяне на климатичната техника за индустриални нужди в Корея, Индия, Близкия Изток и Африка.

Най-високи в историята на компанията са и продажбите от 4.308 милиарда долара на дивизията за дигитален дисплей, Digital Display Company - увеличение от 24.1% спрямо 2006 г. Повишението е продиктувано от високите продажби на плазмените и LCD цифрови телевизори.

Продажбите на централата на LG (без филиалите) възлизат на 6.379 милиарда долара, и оперативната печалба – на 167 милиона долара. Нетният приход се повишава с 1168%, до 674 милиона долара, в сравнение с миналата година.

Компанията LG.Philips LCD записва приход от 324 милиона долара, въпреки по-ранните загуби от 23.1 милиарда долара.

Целите на компанията за 2008 г. са да надмине с повече от 10% представянето си през 2007 г. Перспективите за 2008 г. показват запазване на пазарното лидерство и стабилно развитие в бизнеса с мобилни телефони и цифрова и електродомакинска техника. Очакваните продажби на телефони са за 100 милиона бройки, което е с 25% повече от реализираните 80.5 милиона броя през 2007 г.