LG Electronics обяви търговските си цели за 2008 година. На базата на високите резултати, постигнати през изминалата 2007-а, LG Мобилни комуникации очаква продажби от 13.5 милиона телефона, което означава 38% увеличение за европейския пазар. Целта на LG е да повиши цялостния си пазарен дял в Европа до 10 процента, като продължава да засилва присъствието на 3G апарати и да налага висок имидж на марката.

LG Electronics Мобилни комуникации отбеляза общи продажби от 9.8 милиона продукта в Европа за 2007 година, възлизащи на 1.86 милиарда долара, което е с 36 процента повече, в сравнение с 2006 година.

За да се превърне в топ производител на устройства с TV и интернет достъп, компанията планира да удвои предлагането на 3G UMTS (WCDMA) апарати в европейското си продуктово портфолио за тази година.

LG вече постави основа в 3G телефоните, която ще утвърди с въвеждането на иновативни и висококачествени 3G апарати на пазара в Европа. Пазарът на 3G UMTS (WCDMA) се очаква да наброява 64 процента от цялостния европейския мобилен пазар, което е с 34% повече от 2007 година.

Европа е изключително важен пазар за успеха на LG в сегмента на премиум телефони.

През 2007 година телефонът Chocolate, първият от серията Black Label, бе първият произведен в Корея мобилен телефон, от когото се продадоха над 15 милиона бройки по света.

Телефонът Shine, пуснат на пазара в Европа още същата година, се доказа като достоен наследник на Шоколада и се продаде в над 5 милиона бройки.

Моделът PRADA на LG стана първият в света с изцяло сензорен интерфейс, предизвикал всеобщото възхищение на клиентите за своя уникален, изискан и елегантен дизайн.

Миналият ноември LG представи на европейската аудитория LG Viewty - първият апарат от сегмента за високотехнологични телефони на компанията. Само два месеца и половина след европейската му премиера, LG Viewty продаде над 750 000 бройки, а темпът на продажбите се запазва - ежедневно 10 000 бройки „изчезват” от витрините на магазините за мобилни телефони в Европа.