Световната марка за бързи храни McDonald's откри първият си университет за хамбургери в Китай, който ще обучава ново поколение бизнес мениджъри.

Азиатската страна е най-бързоразвиващият се пазар на McDonald's, обяви Тим Фентън, отговорник на компанията за Азия, Океания, Близкия изток и Африка, добавяйки, че 300 милиардният пазар на фирмата в азиатската страна се разширява постоянно, с по 10% всяка година, докато в САЩ само с 3%.

"Направихме това решение, защото Китай за нас е много важен стратегически партньор и затова избрахме да построим университет в Шанхай", допълни Фентън.

Университетът за хамбургери, който струва на компанията 250 млн. долара, е седмият за McDonald's в световен мащаб и ще обучава възпитаниците си как да правят по-добър бизнес.

Създадената в Оук Брук, Илинойс, компания има над 60 000 служители и повече от 1100 ресторанта в Китай.

Източник: БГНЕС