Американският софтуерен гигант Microsoft ще продължи своето настъпление в онлайн рекламата. Компанията подписа сделка със сайта Edgar Online, който е доста популярен сред инвеститорските среди в САЩ, съобщава FT.

Edgar Online е сайт, който дава възможност за широк достъп на играчите на фондовите пазари до документите на американската комисия за финансов надзор Securities and Exchange Commission.

Според клаузите на договора Microsoft от своя страна ще поеме ексклузивното дистрибуторство на визуални, контекстуални видео реклами на сайта Edgar Online.

От своя страна, сайтът се задължава да осигурява съдържание, включително и вземаните решения на комисията за финансов надзор, предназначени за секцията Money на MSN.

Рекламата на Microsoft ще стартира през месец март на тази година, докато информацията на Edgar Online ще се появи на MSN по-късно през годината.

И все пак това е само една от многото сделки, които софтуерният гигант сключи в последните месеци с цел по-широкото настъпване на онлайн рекламния пазар, където основен лидер си остава Google.

Сред другите по-големи сделки беше договорът с Viacom, който беше сключен през декември миналата година.

Компанията също така закупи приблизително 1.6% от една от най-популярните социални мрежи в света - Facebbok за 240 млн. долара. Microsoft получи и правата да продава реклами на сайта, извън САЩ.