Маркетинговите агенции по света се борят за потенциална възможност да работят с профила, качил най-популярната снимка в Instagram – изображение на яйце, качено от профил с име world record egg.

Акаунтът с яйцето има 9.7 млн. последователи и буквално представлява снимка на кокошо яйце. Необяснимата му популярност обаче накара маркетолозите да точат лиги по възможността да работят с профила по рекламни кампании.

„Да бъдеш първият бранд, който ще излезе от яйцето, струва най-малкото 10 млн. долара”, казва Ник Шарма, директор в компанията VaynerMedia's, предава The Atlantic, цитирани от CNBC.

Потенциалът на яйцето е толкова голям, че според Шарма, рекламодателите би трябвало да предпочитат него, пред реклама по време на Super Bowl.

Jerry Media - фирмата за маркетинг в социалните мрежи, която спомогна за популяризирането на несъстоялия се фестивал Fyre, който се смята за един от най-големите провали в огранизирането на мащабно събитие, твърди, че работи с анонимния собственик на профила с яйцето.

Компанията предложила на неправителствена група на име Need to Impeach яйцето да се пропука и от него да излязат думите „импийчмънт за Тръмп”

Въпреки че групата отказала предложението, мистериозното яйце вдъхнови много копирайтъри, но така и не става ясно кой е истинският собственик на акаунта с най-харесваната снимка в Instagram.